خبرگزاری کار ایران

طی دیداری؛

مسئولان استانی از والیبالیست ملی‌پوش آملی دلجویی کردند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۳۶

پس از مراسم استقبال والیبالیست ملی‌پوش به همراه بی‌توجهی مسئولان استانی و شهرستانی این مسئولان طی دیداری از این قهرمان آسیایی در منزل‌شان دلجوئی کردند.

پس از مراسم استقبال والیبالیست ملی‌پوش به همراه بی‌توجهی مسئولان استانی و شهرستانی این مسئولان طی دیداری از این قهرمان آسیایی در منزلشان دلجوئی کردند.

به گزارش ایلنا از آمل، این دیدار که صبح امروز با حضور سعادمتند مدیرکل سازمان ورزش و جوانان مازندران، جمشیدپناه معاون توسعه ورزش استان به همراه خسرو ابراهیم‌زاده رئیس شورای اسلامی شهر و احمد امیرسلیمانی شهردار آمل در منزل این والیبالیست ملی‌پوش انجام شود، عادل غلامی با ابراز اینکه از هیچ مسئولی گله‌ای ندارم، یادآور شد: مراسم استقبال با اصرار مسئولان بوده که بنده را از تهران کشاندند تا در یک حالت ناخوش‌آیند شاهد عدم استقبال باشم.

وی با بیان اینکه این عمل برای شهرستان آمل و ورزش استان خیلی بد است، افزود: بنده به عنوان یک نماینده یک استان بودم‌، ای کاش آقایان مسئول تربیت‌بدنی و رئیس هیات شهرستان با خود جمعی بهتر عمل می‌کردند تا امثال من اولا دلگرم‌تر و در ثانی نوجوانان که به سوی ورزش می‌آیند، ببینند که مسئولین ورزش برای ورزشکار ارزش قائل هستند. مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در ادامه ضمن دلجوئی از این قهرمان آملی عنوان کرد: من این ضعف مدیر خود را می‌پذیرم و امیدوارم دیگر تکرار نشود.

احمد سعادتمند با بیان اینکه زحمات شما که برای افتخار‌آفرینی تیم ملی در مسابقات جهانی، لیگ جهانی، قهرمانی آسیا و این دوره بازی‌ها که تیم ملی قهرمانی خود را تکرار کرد از سوی سازمان ورزش‌ و جوانان استان فراموش‌کردنی نیست، ابراز داشت: امیدواریم دیگر در این سازمان این‌گونه برخوردهای نابجا انجام نگیرد.

خسرو ابراهیم‌زاده رئیس شورای اسلامی شهر آمل در این دیدار خود را از خانواده ورزش بیان و خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این دوره ۱۳ عضو شورای شهر به اتفاق یار چهاردهم که همانا شهردار ورزش دوست است، حامی ورزشکاران خواهند بود.

وی اضافه کرد: به‌زودی در اولین جلسه شورای شهر ضمن تجلیل شایسته از جنابعالی نوید روزهای خوب برای ورزش محلات را هم اعلام خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا در پایان از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان هدایایی به رسم یادبود به عادل غلامی اهدا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز