خبرگزاری کار ایران

نائیب رئیس شورای اسلامی آمل تاکید کرد:

جراید در فرهنگ عاشورایی به مردم اطلاع‌رسانی کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۹۲

نائب رئیس شورای اسلامی شهر آمل بر اطلاع‌رسانی اصحاب رسانه جهت فرهنگ عاشورایی به مردم تاکید کرد.

ایلنا: نائب رئیس شورای اسلامی شهر آمل بر اطلاع‌رسانی اصحاب رسانه جهت فرهنگ عاشورایی به مردم تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از آمل، مسعود تسلیمی در نشست مطبوعات خبرنگاران انجمن صنفی این شهرستان با بیان اینکه با توجه فرارسیدن ماه محرم باید این فرهنگ را در شهرستان آمل قوی‌ترو پرشور نهادینه کرد، یادآور شد: در این امر مهمترین قشر خبرنگاران هستند که می‌توانند با قلم خود و نگارش آن در خبرگزاری‌ها و جراید فرهنگ عاشورایی را بین مردم پررنگ کرد.

وی با تاکید براینکه با قلم رسای اصحاب رسانه شهرستان آمل می‌توان این فرهنگ را به دیگر شهرهای استان انعکاس داد، اظهار داشت: تاکنون خبرنگاران این شهرستان تابلوی آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی به مردم را در مازندران بالا نگه داشته است.

تسلیمی اضافه کرد: امیدواریم این دوره از اعضای شورای اسلامی شهر آمل با تلاش و کوشش پس از چهار سال عملکرد مناسبی را برای مردم این شهر به یادگار بگذارد.

رئیس انجمن صنفی خبرنگاران شهرستان آمل در این نشست ارتباط تنگاتنگ خبرنگاران با مدیران و روسای این شهرستان را از وظایف ذاتی اصحاب رسانه بیان و عنوان کرد: در حیطه تنویر افکار عمومی مدیران باید احترام خبرنگاران را نگه دارند و بدانند که آنچه خبرنگاران می‌نویسند تفکراتشان است.

نعمت قربانی با تاکید براینکه خبرنگاران میرزابنویس مدیران نیستند، ابراز داشت: در عرصه آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی هیچ مدیری موظف نیستند که در امر نوشتن به خبرنگاران امرونهی کنند.

وی یادآور شد: مدیران با انتقاد خبرنگاری در حوزه‌ کاری‌اش نباید فرض را بر تخریب آن مدیر از سوی آنها قلمداد کنند.

قربانی اضافه کرد: برای آگاهی‌بخشی از عملکرد اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری باید درب این دو نهاد به سوی مردم و خبرنگاران باز باشد تا خیلی از مسایل با زبان گویا بازگو و اطلاع‌رسانی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز