خبرگزاری کار ایران

در شش ماهه نخست سال؛

مصرف نفت سفید و نفت گاز در ساری کاهش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۷۶

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ساری از کاهش مصرف نفت سفید و نفت گاز در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه ساری از کاهش مصرف نفت سفید و نفت گاز در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، در شش ماهه نخست سال نسبت به سال گذشته کاهش ۱۷ درصد مصرف نفت سفید و کاهش ۴ درصد مصرف نفت گاز به ثبت رسید.

محمد مهدی قرائی گفت: در شش ماهه سال جاری ۴۸ میلیون لیتر نفت سفید به مصرف رسیده که با مقایسه نسبت به سال گذشته ۱۷ درصد کاهش مصرف گزارش شده است، که با توجه به کالابرگ‌های اعلام شده و دریافت نفت سفید از فروشندگی‌ها می‌توان علت این کاهش را توسعه شبکه گاز شهری بیان نمود.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه ساری افزود: در بخش نفت گاز با توجه به مصرف ۳۳۶ میلیون لیتر در شش ماهه اول نظارت دقیقی بر مصرف نفت گاز بخش ترابری با اعمال سیاست‌های کنترلی کارت هوشمند سوخت انجام پذیرفت که ۴ درصد کاهش مصرف نفت گاز را به همراه داشته است.

در ادامه محمد مهدی قرائی خاطر نشان کرد: در بخش بنزین(بنزین سوپر و معمولی) به علت حضور مسافرین در روز‌های نخست سال و همچنین تابستان ۸ در صد افزایش مصرف اعلام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز