خبرگزاری کار ایران

۱۴ و ۱۵ آذر ماه؛

یازدهمین دوره رقابت‌های کشتی شهید هاشمی‌نژاد بهشهر برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۸۲

یازدهمین دوره رقابت‌های کشتی جام شهید هاشمی‌نژاد ۱۴ و ۱۵ آذر ماه در سالن شهید هاشمی‌نژاد بهشهر برگزار می‌شود.

رئیس هیات کشتی بهشهر گفت: یازدهمین دوره رقابت‌های کشتی جام شهید هاشمی‌نژاد ۱۴ و ۱۵ آذر ماه در سالن شهید هاشمی‌نژاد بهشهر برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از بهشهر، شهرام جعفری اظهار کرد: از تجربه ۱۰ دوره این رقابت‌ها برای برگزاری مطلوب و هر چه شایسته‌تر این قابت‌ها که با حضور کشتی گیران کشورهای خارجی برگزاری می‌شود، استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: جلسات اولیه کمیته‌های این رقابت‌ها برگزار شده و از همه ظرفیت‌های شهرستانی برای برگزاری مطلوب و شایسته این مسابقات استفاده خواهیم کرد.

رئیس هیات کشتی بهشهر بیان کرد: حضور ۱۰ تیم از استان‌های کشور و ۳ تیم خارجی به این رقابت‌ها قطعی است و تلاش می‌شوئد با رایزنی‌های انجام شده و با حضور تیم‌های قدرتمند دیگر، کیفیت این رقابت‌ها افزایش یابد.

جعفری ادامه داد: هیات کشتی بهشهر در سال‌های گذشته، این رقابت‌ها را در رده سنی بزرگسالان برگزار می‌کرد، اما پس از برگزاری چند دوره و با بررسی‌های کار‌شناسی به این نتیجه رسیدیم که اگر می‌خواهیم برای کشتی بهشهر، آینده‌ای روشن ترسیم کنیم باید سازندگی را از سنین پایه شروع کنیم و به همین دلیل مسابقات کشتی جام شهید هاشمی‌نژاد را نیز در رده سنی جوانان برگزار کردیم.

رئیس هیات کشتی بهشهر گفت: توجه به رده‌های سنی پایه در کشتی بهشهر متوقف نمی‌شود و در صورت تداوم این شرایط، کشتی گیران بهشهری در آینده‌ای نه چندان دور، سکوی اول قهرمانی در مازندران را به خود اختصاص خواهند داد.

وی افزود: اگر کشتی گیری بتواند در میان رقیبان سرسخت و پرتعداد خود در مازندران، رتبه اول را کسب کند و از دیگر رقیبان پیشی بگیرد، بدون تردید رسیدن به قهرمانی در کشور که تعداد کشتی گیران کمتر و رقابت آسان‌تر خواهد بود، دور از انتظار نیست.

او ادامه داد: در سال‌های اخیر و با تغییر رده برگزاری این مسابقات، چهره کشتی بهشهر به طور محسوسی تغییر کرد و کشتی گیران جوان و با انگیزه فراوانی نه تنها در کشتی استان به رده‌های بالا رسیدند بلکه در حال حاضر از مدعیان اصلی دوبنده تیم ملی در اوزان خود به شمار می‌روند.

جعفری برگزاری رقابت‌های کشتی جام شهید هاشمی‌نژاد در سال‌های گذشته را مفید دانست و گفت: بر اساس آمار موجود، تعداد زیادی از کشتی گیران تیم ملی در رقابت‌های جام جهانی جوانان، حضور در جام شهید هاشمی‌نژاد را تجربه کرده‌اند.

وی افزود: حضور سرمربی و دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی جوانان در بهشهر، انگیزه فراوانی را به کشتی گیران می‌دهد و موجب می‌شود تیم‌های شرکت کننده نیز با نفرات اصلی و مدعی خود، پای به این رقابت‌ها بگذارند.

رئیس هیات کشتی بهشهر افزود: برای همه کشتی گیران جوان مسجل شده است که اگر می‌خواهند جایی در تیم ملی کشتی جوانان ایران داشته باشند، می‌توانند از بهشهر به این دوبنده‌ها برسند و به همین دلیل با آمادگی کامل در این مسابقات شرکت کرده و بر جذابیت آن می‌افزایند.

جعفری گفت: با تشکیل کارگروه‌های خاص و تخصصی، به دنبال رفع نواقص و کاستی‌های سال قبل هستیم و تلاش بسیاری خواهیم کرد تا امسال با برطرف کردن کمبودهای عمده، شاهد برگزاری مسابقاتی با کیفیت باشیم.

وی افزود: همدلی و اتحاد مسوولان بهشهری عمده‌ترین راز موفقیت هیات کشتی بهشهر در برگزاری این رقابت‌ها است که امیدواریم بتوانیم در مدت زمان باقی مانده تا آغاز این رقابت‌ها، تمام امکانات مورد نیاز را فراهم کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز