خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر:

کیفیت بخشی فعالیت‌های سوادآموزی باید در اولویت برنامه‌ها باشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۴۰

مأموریت سوادآموزی تحت پوشش قرار دادن گروه سنی ۱۰تا ۴۹ سال است که اسامی آن‌ها در سامانه سوادآموزی ثبت است.

حجم ابلاغی سال ۹۲ شهرستان براساس ۸۰ در صد کل تعداد بی‌سوادان، ۱۱۶۰نفر در دوره سوادآموزی، ۳۴۸نفر در دوره انتقال، ۴۸۰ نفر در در دوره تحکیم تعیین شد.

به گزارش ایلنا از بهشهر، ابوالقاسم ثلاثی گفت: مأموریت سوادآموزی تحت پوشش قرار دادن گروه سنی ۱۰تا ۴۹ سال است که اسامی آن‌ها در سامانه سوادآموزی ثبت است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر بیان داشت: حجم ابلاغی سال ۹۲ شهرستان براساس ۸۰ در صد کل تعداد بی‌سوادان، ۱۱۶۰نفر در دوره سوادآموزی، ۳۴۸نفر در دوره انتقال، ۴۸۰نفر در در دوره تحکیم تعیین شد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با ریشه کنی بی‌سوادی اظهار داشت: کیفیت بخشی فعالیت‌های سوادآموزی می‌بایست در اولویت کار‌ها باشد و همه واحد‌ها و حوزه‌ها برای ریشه کنی بی‌سوادی شهرستان کمک نموده و گام‌های مؤثری بردارند.

ثلاثی با بیان اینکه تعداد بی‌سوادان تایید شده در سرشماری سال ۹۰، یکهزار و ۴۵۳ نفر است، افزود: پس از بررسی به عمل آمده از سامانه سواد آموزی در سرشماری سال ۹۰ تنها ۴۸۵ نفر واجد الشرایط هستند و مابقی در سال‌های گذشته در کلاس‌های سوادآموزی شرکت نمودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز