خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران خبر داد:

کسب رتبه عالی آموزش و پرورش مازندران در جشنواره بین المللی فیلم رشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۱۱

در آیین افتتاحیه چهل و سومین جشنواره بین المللی فیلم رشد در تهران از مدیران کل آموزش و پرورش استان های فعال در برگزاری جشنواره چهل و دوم فیلم رشد تقدیر شد.

از آموزش و پرورش استان مازندران به جهت کسب رتبه عالی در برگزاری دوره چهل و دوم جشنواره فیلم رشد تقدیر به عمل آمد.

به گزارش ایلنا از ساری، محمد علی امیری گفت: در آیین افتتاحیه چهل و سومین جشنواره بین المللی فیلم رشد در تهران از مدیران کل آموزش و پرورش استان‌های فعال در برگزاری جشنواره چهل و دوم فیلم رشد تقدیر شد.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه، این مراسم با حضور حجت الاسلام دکتر محی الدین بهرام محمدیان، معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش و دکتر حمیدرضا کفاش دبیر این جشنواره برگزار شد اظهار داشت: از آموزش و پرورش استان مازندران به جهت کسب رتبه عالی در برگزاری دوره چهل و دوم جشنواره فیلم رشد تقدیر به عمل آمد.

وی افزود: هدف از برگزاری جشنواره فیلم رشد، شناسایی، انتخاب و معرفی فیلم‌های علمی، آموزشی، تربیتی، ذکر و بهره گیری از توانایی‌های صنعت سینما در آموزش و پرورش و نقش موثر آن در پیشبرد فرآیند یاددهی – یادگیری، تبادل فرهنگی بین کشورهای مختلف است.

یادآور می‌شود: امسال یک هزار و ۲۶۳ فیلم ایرانی و ۲۶۹ فیلم خارجی از ۴۸ کشور جهان به دبیرخانه جشنواره رسیده است که از این میان ۲۷۰ فیلم به مرحله مسابقه راه یافته است که به نمایش در خواهد آمد.

خاطرنشان می‌شود: موضوعات جشنواره از ۱۱ به ۲۰ موضوع افزایش یافت و سال گذشته ۱۳۵ فیلم در این جشنواره به نمایش در آمد که امسال این تعداد به ۲۷۰ فیلم افزایش یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز