خبرگزاری کار ایران

همزمان با نخستین بارش برف در محورهای استان صورت گرفت:

عملیات راهداری زمستانی توسط راه و شهرسازی مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۲۴

همزمان با آغاز نخستین بارش برف در ارتفاعات محور های کوهستانی استان، اکیپ های راهداری این اداره کل مستقر در راهدارخانه ها اقدام به اجرای عملیات راهداری زمستانی نمودند.

مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران از اجرای عملیات راهداری زمستانی در سطح محور کندوان خبر داد و افزود: همزمان با آغاز نخستین بارش برف در ارتفاعات محور های کوهستانی استان، اکیپ های راهداری این اداره کل مستقر در راهدارخانه ها اقدام به اجرای عملیات راهداری زمستانی نمودند.

به گزارش ایلنا از ساری، عباسعلی نجفی ضمن اعلام این خبر گفت: این اداره کل به منظور حفظ ایمنی جاده ها و تردد روان وسایل نقلیه و جلوگیری از بروز سوانح رانندگی با کلیه امکانات و اکیپ های راهداری خود آمادگی کامل برای عملیات راهداری زمستانی در سال جاری را دارد.

وی اظهار داشت: لذا پس از بارش اولین برف در ارتفاعات محور ارتباطی کندوان، راهداران مستقر در راهدارخانه های این اداره کل به عملیات راهداری زمستانی پرداخته که این امر موجب تسهیل در شرایط ترافیکی و حمل و نقلی محور شد.

نجفی خاطر نشان ساخت: با توجه به کاهش دما و بارش برف در سطح محورهای کوهستانی به کلیه رانندگانی که قصد تردد از محورهای کوهستانی را دارند توصیه می شود ضمن رعایت قوانین و مقرارت، تجهیزات و امکانات ایمنی از جمله زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.

مدیریت راهداری راه و شهرسازی مازندران در ادامه به شماره پیام کوتاه این اداره کل اشاره و تصریح کرد: هموطنان عزیز
می توانند علاوه بر شماره ۱۴۱، از طریق سامانه پیام کوتاه به شماره ۱۰۰۰۰۱۴۱ از شرایط جاده و جوی محورها در طول سال اطلاع حاصل کنند.

وی اظهار امیدواری کرد: ان شاءا… با انجام اقدامات ایمنی و پیشگیرانه از سوی این اداره کل و رعایت قوانین و مقررات از سوی شهروندان و مسافرین عزیز شاهد ارتقاء ایمنی و کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن در سطح راه‌های استان باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز