خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خبر داد:

آمادگی کامل راهداران مازندرانی برای اجرای عملیات راهداری زمستانی

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۰۲

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از آمادگی کامل راهداران این اداره کل برای اجرای عملیات راهداری زمستانی خبر داد.

قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران در جلسه شورای اداری این اداره کل که با حضور تمامی مدیریتها، روسای ادارات تابعه و ستادی برگزار شد، از آمادگی کامل راهداران این اداره کل برای اجرای عملیات راهداری زمستانی خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، سید علی اسد در این نشست به ضرورت برقراری تردد در تمامی ایام سال در ناوگان حمل و نقل جاده ای استان اشاره و تصریح کرد: حفظ ارتباطات و تداوم جریان پیوسته شبکه حمل و نقل و بالاخص شبکه حمل و نقل جاده ای در تمامی ایام سال از اهمیت ویژه ای برخوردار است که کوچکترین عامل بازدارنده این جریان پیوسته، صدمات جبران ناپذیری را بطور مستقیم و غیر مستقیم وارد خواهد ساخت.

وی با اشاره به اینکه عملیات راهداری زمستانی بخش مهم و قابل توجهی از وظایف اجرایی این اداره کل است افزود: عملیات راهداری زمستانی بمنظور ایجاد ترددی ایمن پیوسته و روان در فصل زمستان برنامه ریزی شده و با توجه به شرایط جوی امسال زودتر از زمان برنامه، عملیات مذکور اجرایی شد.

مدیر کل راه و شهرسازی مازندران استفاده از تجهیزات اتوماتیک و ماشین آلات جدید راهداری زمستانی، ذخیره سازی نمک و سوخت و تجهیز کلیه راهدارخانه های واقع در نقاط برف گیر استان را بخشی از اقدامات این اداره کل در زمینه عملیات راهداری زمستانی برشمرد و خاطر نشان ساخت: راه و شهرسازی مازندران با برنامه ریزی مدون و بسیج نیروهای راهداری و بکارگیری کلیه ماشین آلات و تجهیزات راهداری آمادگی کامل برای مقابله با شرایط سخت را دارد.

اسد در ادامه ضمن تاکید بر حفظ و نگهداری از ماشین آلات موجود اظهار داشت: ماشین آلات و تجهیزات به روز و مدرن راهداری می تواند در انجام به هنگام و مطلوب راهداری زمستانی نقش مؤثر و مهمی را ایفاء‌نماید.

گفتنی است در این نشست علاوه بر عملیات راهداری زمستانی از بکارگیری توان اجرایی مسولین ذیربط، نصب علائم و تجهیزات ایمنی در محورهای اصلی و فرعی، بررسی اعتبارات و تلاش در جهت تسریع پروژه ها مواردی مطرح شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز