خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل پدافند غیرعامل استانداری مازندران:

رسالت اصلی پدافند غیرعامل، کاهش آسیب‌پذیری در کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۱۰

فرهنگ‌سازی و تبیین جایگاه و نقش پدافند غیر عامل برای همه آحاد جامعه و به خصوص گروه‌های مختلف اقتصادی، از مهمترین اهداف این مرکز در مازندران است.

عیسی قاسمی طوسی، مدیرعامل پدافند غیر عامل استانداری با اشاره به وظایف واقدامات انجام شده در هفته پدافند غیرعامل مازندران، بر ضرورت فراگیر وحیاتی اجرای الزامات پدافند غیرعامل، هدایت و راهبری امنیت پایدار ومدیریت شرایط بحران دفاعی در استان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از ساری، طوسی با اشاره به مسئولیت همگان، به‌خصوص دستگاه‌های متولی در پدافند غیرعامل، فرهنگ سازی و آموزش، انجام مانورهای عملیاتی، کاهش آسیب پذیری زیر ساخت‌ها، حفاظت از مردم در برابر تهدیدات و برنامه ریزی برای مدیریت بحران را از برنامه های پدافند غیرعامل استان خواند.

وی پدافند غیرعامل را مجموعه اقدامات غیر مسلحانه در مقابل تهدیدات دشمن نامید و تاکید کرد: دشمن در حال حاضر در ابعاد مختلف نسبت به مداخله در کشورها اقدام می‌کند.

طوسی با بیان اینکه کارکردهای حملات دشمنان در طی دهه‌های اخیر تغییر کرده است، افزود: فرهنگ‌سازی و تبیین جایگاه و نقش پدافند غیر عامل برای همه آحاد جامعه و به خصوص گروه‌های مختلف اقتصادی، از مهمترین اهداف این مرکز در مازندران است.

وی ادامه داد: اگر قرار است بحثاقتصاد مقاومتی که مدنظر رهبری معظم انقلاب است عملیاتی شود، باید به سمت استقلال اقتصادی حرکت و نگاه پدافندی را در تعاملات مدنظر قرار دهیم.

مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری مازندران با اشاره به ظهور تهدیدات نوینی که در حوزه‌های سایبری و اقتصادی و سایر حوزه ها صورت می‌گیرد اظهار کرد: مسئولیت و رسالت اصلی پدافند غیرعامل، مصون‌سازی و کاهش آسیب‌پذیری در داخل کشور است تا دشمن در هیچ زمینه‌ای نتواند برای کشور تهدید ایجاد کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز