خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

شهرک‌های صنعتی به صاحبان اصلی آن واگذار خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۴۲

رویکرد دولت یازدهم در مسائل داخلی و به ویژه بین المللی بسیار مثبت و کارگشاست. / رونق تولید، ایجاد اشتغال و تامین معیشت مردم را یکی از مهمترین وظایف مسوولان است.

استاندار مازندران با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی کشور، گفت: رویکرد دولت یازدهم در مسائل داخلی و به ویژه بین المللی بسیار مثبت و کارگشاست.

به گزارش ایلنا از ساری، ربیع فلاح جلودار در جلسه بررسی مشکلات شهرک صنعتی بشل و واحدهای تولیدی مستقر در آنکه در محل صنایع موتور بشل برگزار شد با اشاره به اینکه کارهای بزرگی در زمینه توسعه تولید و صنعت در دولت‌های گذشته انجام شده است، بیان داشت: رسیدگی به مشکلات و رفع کاستی‌های موجود، از این پس به عهده ماست که با جدیت دنبال خواهیم کرد.

وی با تاکید بر ادامه بازدید‌ها از شهرک‌های صنعتی استان، تصریح کرد: حضور و بازدید میدانی، مدیران را با مسائل و مشکلاتی آشنا می‌کند که در راستای پیگیری و رفع آن‌ها کمک شایانی خواهد کرد.

فلاح با اشاره به مباحثمطرح شده از سوی مدیران شرکت‌های صنعتی و تولیدی در این جلسه، اذعان داشت: بخشی از این مشکلات راه حل استانی دارد و در اختیار ماست که یقیناً آن‌ها را رفع خواهیم کرد، اما برخی دیگر باید با عزم و اقدام ملی رفع شود که با جلسات و رایزنی با وزرا و مسوولان کشوری در جهت حل آن‌ها تلاش خواهیم نمود.

نماینده عالی دولت در استان رونق تولید، ایجاد اشتغال و تامین معیشت مردم را یکی از مهم‌ترین وظایف مسوولان دانست و افزود: واحدهای تولیدی و صنعتی شهرک صنعتی بشل مشکلات و خواسته‌هایشان را به صورت مکتوب به ما اعلام کنند تا پیگیری لازم صورت گیرد.

وی سیاست دولت تدبیر و امید را واگذاری شهرک‌های صنعتی به صاحبان اصلی آن یعنی تولیدکنندگان اعلام کرد و اظهار داشت: این سیاست دولت در آینده و با در نظر گرفتن همه جوانب اجرا خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز