خبرگزاری کار ایران

برگزاری اولین همایش روز خانواده کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۱۴۶

اولین همایش روز خانواده کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان در پارک جنگلی شهید زارع شهرستان ساری برگزار شد.

اولین همایش روز خانواده کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان پیش از ظهرجمعه در پارک جنگلی شهید زارع شهرستان ساری برگزار شد.

به گزارش ایلنا از ساری روابط عمومی اداره کل، علی بابایی کارنامی قائم مقام وزیر و مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران در حاشیه این همایش طی سخنانی گفت: سعی ما بر این است که بتوانیم با برگزاری چنین همایش هایی به افزایش نشاط در کار همکاران کمک کنیم و فضایی پر از صفا و صمیمیت در بین خانواده کارکنان برقرار نماییم.

وی افزود: تحکیم بنیان خانواده حائز اهمیت است که امروزه باید بیش از هر زمانی از لحاظ فرهنگی بدان بپردازیم که در نگرش جوانان نیز تأثیر ویژه ای خواهد داشت.

قائم مقام وزیر و مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در پایان خاطر نشان کرد: هدف اصلی ما از برگزاری چنین همایش هایی افزایش بهره وری نیروی کار با از بین بردن بی میلی و بی علاقگی به کار است که قطعا نتایج مثبتی را در بر خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز