خبرگزاری کار ایران

با اعتبار یک میلیارد و صد میلیون تومان؛

مدرسه استعدادهای درخشان قلمچی بهشهر به بهره‌برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۹۶

تقاضای ساخت چنین مدرسه‌ای به‌دلیل کسب رتبه نخست کنکور سراسری رشته ریاضی فیزیک توسط «معین فلاحتگر» در سال ۸۸ بوده است.

مدرسه استعدادهای درخشان قلمچی بهشهر به بهره‌برداری رسید. تقاضای ساخت چنین مدرسه‌ای به‌دلیل کسب رتبه نخست کنکور سراسری رشته ریاضی فیزیک توسط «معین فلاحتگر» در سال ۸۸ بوده است.

به گزارش ایلنا از بهشهر، رئیس جامعه خیران مدرسه ساز کشور، مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس مازندران و مسئولان شهرستانی، مدرسه استعدادهای درخشان بهشهر افتتاح شد.

در این مراسم ۱۲۰ تن از خیران مدرسه‌ساز سراسر کشور حضور داشتند.

به گفته قربانعلی شیرزاد مدیر‌کل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس مازندران، مدرسه مذکور با وسعت ۲‌ هزار و ۲۰۰ متر‌مربع، در ۱۲ کلاس درس به‌همراه آزمایشگاه و نمازخانه، با هزینه ۱میلیارد و صد میلیون تومان ساخته شد که ۴۰۰ میلیون تومان آن را موسسه قلم‌چی پرداخت کرده است.

وی خاطر نشان کرد: تقاضای ساخت چنین مدرسه‌ای به‌دلیل کسب رتبه نخست کنکور سراسری رشته ریاضی فیزیک توسط «معین فلاحتگر» در سال ۸۸ بوده است.

یادآور می شود: تامین ۲۵ دستگاه رایانه و تجهیز و تکمیل نمازخانه این مدرسه را بر عهده گرفته است

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز