خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

یادمان‌هایی باشکوه، معنی‌دار و برجسته از شهیدان مازندران بنا شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۷۵۳

تلاش برای برگزاری یادمان های شهدا، یک توفیق بزرگ برای خدمت گزاران و خدمت به اجلاسیه سرداران و ده هزار شهید مازندران، فرصتی مغتنم برای دلدادگان شهداست.

استاندار مازندران گفت: تلاش برای برگزاری یادمان‌های شهدا، یک توفیق بزرگ برای خدمت گزاران و خدمت به اجلاسیه سرداران و ده هزار شهید مازندران، فرصتی مغتنم برای دلدادگان شهداست.

به گزارش ایلنا از ساری، ربیع فلاح جلودار در جلسه شورای سیاستگذاری اجلاسیه سرداران و ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید مازندران، بیان کرد: از همه ظرفیت‌های استان در راستای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این همایش معظم بهره گیری شود و همگان باید با همه توان در این خصوص به میدان بیایند.

فلاح با بیان اینکه رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس، با حداقل امکانات و توکل به خدا و ایثار جان خویش در برابر دشمنان تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند و فاتح شدند، عنوان کرد: امروز هم یاد و خاطره شهدای والامقام باید با ابتناء بر همین روحیه مثال زدنی گرامی داشته شود.

وی از اعضای شورای سیاست گذاری اجلاسیه سرداران و ده هزار و ۴۰۰ شهید مازندران خواست تا چارچوب وظایف و برنامه‌های فرمانداران را در راستای برگزاری هر چه مطلوب‌تر اجلاسیه جهت ابلاغ به آنان خواستار شد و تاکید کرد: رابطین و مسوولین کمیته‌های این شورا، ارتباط تنگاتنگ و موثر با فرمانداران و فعالین شهرستانی در این خصوص داشته باشند.

وی بر هماهنگی کمیته یادمان‌ها و بنا‌ها جهت اجرای این طرح ماندگار در شهرستان‌ها تاکید کرد و اظهار داشت: بایست یادمان‌هایی باشکوه، معنی دار و برجسته از شهیدان مازندران بنا شود.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به ضرورت پیگیری و تامین ردیف اعتباری برای این همایش عظیم از سوی معاونت برنامه ریزی و اشتغال استانداری، یاد آور شد: نبایست مضایق اعتباری احتمالی، هیچ خللی در اراده زحمت کشان این شورا ایجاد نماید.

استاندار خاطر نشان کرد: راه، اندیشه، منش و ارزش‌های ماندگار دفاع مقدس به نحو شایسته‌ای برای آیندگان این دیار شناسانده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز