خبرگزاری کار ایران

صبح امروز؛

زنگ استکبار ستیزی در مدارس مازندران نواخته شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۹۴

به مناسبت روز ملی استکبار جهانی زنگ استکبار ستیزی صبح امروز در مدارس مازندران طنین‌انداز شد.

به مناسبت روز ملی استکبار جهانی زنگ استکبار ستیزی صبح امروز در مدارس مازندران طنین‌انداز شد.

به گزارش ایلنا از ساری، صبح امروز زنگ استکبار ستیزی در مدارس مازندران به صورت نمادین در دبیرستان هوشمند دخترانه نواب علیه ساری با حضور مسئولان، معلمان و دانش‌آموزان نواخته شد.

در این مراسم دانش‌آموزان هم صدا فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس شعار ۱۳ آبان یوم الله یوم الله را سر دادند و صدای خود را به گوش جهانیان و استکبار جهانی رساندند.

در این مراسم بیانیه روز استکبار جهانی توسط دانش‌آموزان قرائت شد.

در این بیانیه آمده: همه ساله ۱۳ آبان یادآور سه رویداد مهم تاریخی تبعید امام خمینی در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، کشتار خونین دانش‌آموزان و دانشجویان در ۱۳ آبان ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان خط امام در ۱۳ آبان ۵۸ است.

در بخش دیگری از این بیانیه تصریح شد: ماهیت این سه روز تاریخی به گونه‌ای است که در شکل‌گیری همه آن‌ها نقش شیطان بزرگ آمریکا مشهود است و این سه رویداد به ظاهر متفاوت دارای هویت اسلام بود و فریاد کوبنده امام خمینی(ره) در سال ۴۳ در مخالفت با لایحه ننگین کاپیتولاسیون بود که به نوعی مخالفت با استکبار و شیطان بزرگ بود.

کشتار دانش‌آموزان و دانشجویان توسط رژیم دژخیمان پهلوی که مورد حمایت آمریکا بود و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که یکی از مراکز طراحی اقدامات خصمانه علیه ملت ایران بود که همه نشان از تنفر و بیزاری ملت مسلمان ایران از خوی استکبار و اقدامات دردمندانه دولت آمریکا به ملت ستم دیده ایران اسلامی است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: به همین دلیل این روز را روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری کردند و ما دانش‌آموزان مازندرانی با گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان که امسال مصادف با آغاز ماه محرم بود انزجار خود را از رفتار خصمانه دولت مردان آمریکا نسبت به مردم مظلوم و ستمدیده ایران اسلامی که از سال ۳۲ آغاز و تاکنون ادامه دارد.

در پایان این بیانیه بی‌اعتمادی خود را از سران آمریکا را اعلام می‌کنیم تا زمانی که خوی استکبار و اقدامات خصمانه در گفتار و رفتار دولت مردان آمریکا علیه ملت مظلوم ایران اسلامی وجود داشته باشد خروش مرگ بر آمریکا در کشور طنین‌انداز شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز