خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته ی کتاب و کتابخوانی صورت می‌گیرد؛

برگزاری ۷۵ عنوان برنامه در کانون پرورش فکری مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۴۴۳

همزمان با هفته‌ی کتاب و کتابخوانی، ۷۵ عنوان برنامه فرهنگی، هنری و ادبی در کانون پرورش فکری مازندران برگزار می‌شود.

همزمان با هفتهٔ کتاب و کتابخوانی، ۷۵ عنوان برنامه فرهنگی، هنری و ادبی در کانون پرورش فکری مازندران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از ساری، قاسم عزیززاده گرجی با اعلام این خبر افزود: امسال هفتهٔ کتاب و کتابخوانی از ۲۴آبان تا ۲ آذر در مراکز فرهنگی و هنری این کانون برگزار می‌شود.

مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران گفت: کانون پرورش فکری هر ساله مقارن با این هفته به برنامه ریزی و برگزاری مراسم مرتبط با کتاب و کتاب خوانی می‌پردازد و بر این اساس از اعضای کتابخوان بر‌تر، مربیان فعال و بر‌تر در عرصهٔ کتاب و کتاب خوانی، مراکز بر‌تر و همچنین از طرح‌های بر‌تر مربیان در این خصوص تقدیر خواهد شد.

وی تصریح کرد: امسال در این هفته، ۷۵ عنوان فعالیت در زمینه‌های فرهنگی، هنری و ادبی که با حوزه کتاب مرتبط هستند در مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری مازندران به اجرا در می‌آید.

این مسئول از برنامه‌هایی مانند؛ برگزاری نمایشگاه کتاب و تولیدات کانونی ودعوت از مد ارس جهت حضور در برنامه‌ها ی مراکز، برگزاری نمایشگاه کتاب، کتاب سازی و تصویر سازی توسط اعضا ی مرکز، اجرای مسابقه نقاشی بر اساس تصویر‌گری کتاب، آشنایی کودکان با مراحل تولید کتاب، معرفی شخصیت(نویسندگان - تصویرگران و.. کتاب کودک)، و برگزاری مسابقه قصه گویی با محوریت کتاب و کتاب خوانی به عنوان چند نمونه از این برنامه‌ها اشاره کرد.

گرجی همچنین از معرفی کتابهای قصه به مدارس، معرفی نویسندگان معاصر، معرفی تازه‌های انتشارات کانون پرورش فکری به اعضا و خانواده‌ها، همکاری با کتابخانه عمومی و اداره ارشاد اسلامی در اجرا برنامه‌های هفته کتاب، تجلیل از اعضای بر‌تر کتاب خوان، اجرای برنامهٔ نقد و بررسی کتاب ویژهٔ اعضای نوجوان مسابقه داستان نویسی و کتاب سازی توسط اعضاء به عنوان دیگر برنامه‌های مرتبط با هفتهٔ کتاب و کتابخوانی که در این کانون برگزار می‌شود اشاره نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز