خبرگزاری کار ایران

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران خبر داد:

هشتم محرم، دانش آموزان مازندران میدان دار عزاداری امام حسین(ع) خواهند بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۷۶

با تدابیر اتخاذ شده شهرستان ها و مناطق ۳۲ گانه استان هر کدام با برنامه ریزی خاص خود این برنامه را اجرا می نمایند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران گفت: با تدابیر اتخاذ شده شهرستان‌ها و مناطق ۳۲ گانه استان هر کدام با برنامه ریزی خاص خود این برنامه را اجرا می‌نمایند.

به گزارش ایلنا از ساری، حسین کمالی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران گفت: هشتم محرم، دانش آموزان مازندران میدان دار عزاداری امام حسین(ع) هستند.

وی اظهار داشت: با تدابیر اتخاذ شده شهرستان‌ها و مناطق ۳۲ گانه استان هر کدام با برنامه ریزی خاص خود این برنامه را اجرا می‌نمایند.

معاون پرورشی و فرهنگی استان تصریح کرد: روز سه شنبه ۲۱ آبان، دانش آموزان با تجمع در مدارس و حرکت در قالب هیات‌های عزاداری در مسیر‌های تعیین شده و نهایتا عزاداری متمرکز محبت خود را به اهل بیت به نمایش خواهند گذاشت.

وی خاطر نشان کرد: مکتب اهل بیت مکتب تربیت کننده است و به طریق اولی عزاداری برای حضرت ابا عبدالله(ع) سازنده است و مصداق بارز آن انقلاب ما و جوانان آن است که جهان را معطوف به خود کرده است.

وی با گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان دانش آموز و فرهنگی عزت امروز مردم و کشور را مرهون ایثار آنان توصیف کرد و تصریح کرد و افزود: هیات‌های عزاداری به یاد شهیدان دانش آموز و فرهنگی از مدرسه حرکت خواهند کرد.

کمالی تمامی برنامه توسط خود دانش آموزان انجام خواهد شد ادامه داد: توجه جوانان و نوجوانان دانش آموز در این عزاداری هنر خود را عرضه خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز