خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود خبرداد:

کشف ۱۰ کیلوگرم تریاک در شهرستان میاندورود

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۹۷۶

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، از شناسائی ودستگیری متهمان تهیه وتوزیع مواد مخدر و کشف بیش از ۱۰ کیلو گرم تریاک خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان می‌اندورود، از شناسائی ودستگیری مته‌مان تهیه وتوزیع مواد مخدر و کشف بیش از ۱۰ کیلو گرم تریاک خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ «محمدرضا جانبازی» با اعلام این خبر افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر به نام «الف – ش» موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با شناسائی این فرد دریافتند، متهم به مواد مخدر با تهیه اتاقی در داخل یک باغ اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود خاطر نشان کرد: با هماهنگی مرجع قضائی ماموران در عملیات پلیسی این باغ را محاصره وضمن دستگیری در بازرسی از آن موفق شدند، ۱۰ کیلوگرم تریاک بالفافه را کشف و ضبط کنند.

سرهنگ جانبازی افزود: در همین ارتباط فردی دیگر به نام «ع - خ» از همدستان متهم که در حال استعمال مواد مخدر بوده دستگیر و دو دستگاه خودرو متهمان توقیف شد.

گفتنی است، متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز