خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار مازندران عنوان کرد:

۷۰ درصد سود حاشیه بازار کشاورزی در جیب دلالان است

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۵۳

کشاورزی محور اول توسعه مازندران است اما در صورت عدم توجه به بازار در کنار تولید محصول، توسعه محقق نخواهد شد.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار مازندران گفت: ۷۰ درصد سود حاشیه بازار کشاورزی در جیب دلالان است.

به گزارش ایلنا از ساری، علی احسانی در جلسه کارگروه اقتصادی و امور تولیدی استان افزود: کشاورزی محور اول توسعه مازندران است اما در صورت عدم توجه به بازار در کنار تولید محصول، توسعه محقق نخواهد شد.

وی نبود زنجیره ارزش را یکی از مشکلات بخش کشاورزی استان دانست و بیان نمود: دنیا به این سمت پیش رفته اما متاسفانه ما فقط به تولید فکر کردیم و از این حوزه مهم غافل شدیم.

احسانی بر مسئله تولید سالم حتی در مرحله بسته بندی و فرآوری نیز تاکید کرد و اظهار داشت: اگر می‌خواهیم تولیدمان حفظ و تقویت شود باید بازار فروش را هم درنظر داشته باشیم.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار مازندران با اشاره به اینکه هم اکنون ۷۰ درصد سود حاشیه بازار کشاورزی در جیب دلالان است، تصریح کرد: وقتی زنجیره ارزش وجود داشته باشد این سود سهم کشاورزان خواهد بود.

احسانی هم چنین موضوع سرمایه گذاری را برای استان بسیار مهم دانست و گفت: یکی از مهم‌ترین راه کارهای توسعه، توجه به حوزه سرمایه گذاری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز