خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خبرداد:

کسب مقام سوم کارگران مازندرانی در مسابقات سراسری قرآن

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۰۷

کارگران مازندرانی در نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و نخستین دوره مسابقات سراسری قرآن در شهر مقدس قم به مقام سوم دست یافتند.

علی بابایی کارنامی گفت: برای نخستین بار در سال‌های اخیر کارگران مازندرانی در نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و نخستین دوره مسابقات ترتیل قرآن، مفاهیم نهج‌البلاغه ویژه جامعه کار، تلاش و تعاون در شهر مقدس قم به مقام سوم دست یافتند.

به گزارش ایلنا از ساری، وی گفت: بیش از ۵ هزار نفر از جامعه کار و تلاش سراسر کشور در این مسابقات شرکت کردند و از مازندران نیز ۱۳ شرکت‌کننده به عنوان برگزیدگان مسابقات استانی حضور داشتند که در ‌‌نهایت چهار نفر از آن‌ها موفق به کسب رتبه‌های بر‌تر شدند.

قائم مقام وزیر و مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خاطرنشان کرد: کسب مقام سومی کارگران استان در این مسابقات در سال‌های اخیر بی‌سابقه بوده و در واقع این افتخار برای اولین بار برای کارگران استان کسب شد.

وی با تبریک به جامعه کار و تلاش استان مازندران افزود: فراهم‌سازی زمینه تمسک به قرآن در جامعه کار و تولید با هدف ارج نهادن به ارزش‌های الهی از برنامه‌های فرهنگی این اداره کل است.

در رشته حفظ کل قرآن کریم رقیه رضایی موفق به کسب رتبه اول کشور و در حفظ ۲۰ جزء مجتبی محسنی رتبه دوم و زهرا سلطان‌پور رتبه سوم کشور را کسب کردند.

همچنین در بخش قرائت فاطمه خیراندیش موفق به کسب رتبه سوم کشور شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز