خبرگزاری کار ایران

فرماندار بابلسر:

جامعه امروز در بحثکتاب و کتاب‌خوانی احساس نیاز نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۰۲

مهم ترین مشکل جامعه امروز در بحثکتاب و کتاب خوانی این است که جامعه احساس نیاز نمی‌کند.

فرماندار بابلسر گفت: کتابخانه نیز همانند مسجد و مدرسه نیازمند جذب و افزایش مشارکت مردمی و خیرین است.

به گزارش ایلنا از بابلسر، فرماندار بابلسر در آئین تجلیل از خادمان کتاب که در سالن همایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابلسر برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: افرادی معتقد هستند که بسیج برای به پیروزی رساندن انقلاب و تثبیت آن تأسیس شد و اکنون که در مرحله تداوم انقلاب قرار داریم بسیج فلسفه وجودی خود را از دست داده و ضرورتی برای ادامه فعالیت بسیج در جامعه نیست.

سید کریم سجادی با بیان اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران، عافیت طلبان و گروههای سیاسی که بسیج برای منافع آنان ضرر دارد سه خاستگاه ناشی از این تصور هستند اظهار داشت: طبق منویات مقام معظم رهبری محل فعالیت بسیج در همه عرصه‌های کشور است.

وی با بیان اینکه بسیج برای کشتن و کشته شدن خلق نشد گفت: آنجا که هویت ملی و سیاسی مورد تهدید قرار می‌گیرد، انجا که فرهنگ دینی و ارزشی اسلام مورد مخاطره است و آنجا که فرزندان برگزیده کشور از قافله علم و دانش عقب می‌افتند بسیج به میدان می‌آید.

سجادی اذعان داشت: مهم‌ترین مشکل جامعه امروز در بحثکتاب و کتاب خوانی این است که جامعه احساس نیاز نمی‌کند.

فرماندار بابلسر افزود: جامعه‌ای که با کتاب و کتاب خوانی سروکار داشته باشد آئین شهروندی را بهتر رعایت می‌کند.

وی افزایش سرگرمی‌های الکترونیکی، مشکلات اقتصادی و افزایش قیمت کتاب‌ها را از دیگر مشکلات جامعه امروز در بحثکتاب و کتابخوانی برشمرد و افزود: کتابخانه نیز همانند مسجد و مدرسه نیازمند جذب و افزایش مشارکت مردمی و خیرین است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز