خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولین استانی و شهرستانی؛

فرماندار جدید گلوگاه معارفه شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۰۵

با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، عیسی قاسمی طوسی بعنوان سرپرست فرمانداری گلوگاه معرفی شد.

با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، مدیر کل انتخابات استانداری مازندران، امام جمعه گلوگاه، نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان و مردم ولایتمدار گلوگاه، فرماندار جدید گلوگاه معارفه شد.

به گزارش خبرنگار ما از گلوگاه، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در این مراسم اظهار داشت: باید از تمام ظرفیت‌ها و امکانات بالفعل و بالقوه برای توسعه گلوگاه بکارگیری شود تا توسعه و پیشرفت همه جانبه ایجاد شود.

اسماعیل یونسی رستمی گفت: باید نظارت کافی بر کار‌ها اعمال شود تا در سایه وحدت و همدلی و با همکاری همه سلایق و مجموعه‌ها در جهت پیشرفت شهرستان هماهنگ باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مردم گلوگاه مردمی با صداقت، با اخلاص و جوانمرد هستند یادآور شد: شهرستان نیازمند رونق است و باید در این رابطه با استفاده از نیروهای توانمند چاره اندیشی شود.

وی گفت: مشکلات مالی در کل جامعه و استان وجود دارد و باید با برنامه ریزی مناسب در جهت توسعه با برنامه ریزی وارد شویم.

یونسی افزود: با برنامه ریزی مناسب برای توسعه در گام اول در استان، قرارداد خرید مرکبات با ۱۰ استان کشور منعقد شده که از این طرق و تمرکز خرید مرکبات حداقل یک هزار و صد میلیارد تومان پول در گردش در استان ایجاد می‌شود.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان گلوگاه با توجه به ظرفیت‌های فراوان کوه، جنگل، دریا، گردشگری و صنعت و کشاورزی و… از شهرستان‌های بالقوه توسعه پذیری است که باید با برنامه ریزی مناسب در این راستا وارد شویم و برنامه‌های قبل را با سرعت پیگیری کنیم.

احمدعلی مقیمی با بیان اینکه در سال جاری ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بودجه شهرستانی گلوگاه در تملک دارایی بوده است خاطر نشان کرد: متاسفانه تا کنون هیچ مبلغی اختصاص نیافته و به قولی صفر درصد تحقق یافته است.

وی گفت: بودجه استانی مازندران نیز در سال جاری ۲۱۳ میلیارد تومان در بخش تملک دارایی بوده که تا دو هفته قبل تنها ۹/۱۲ درصد آن یعنی حدود ۴۰ میلیارد تومان تحقق یافته است.

مقیمی یادآور شد: برای پیشبرد امور شهرستان نیازمند بودجه و امکانات ملی هستیم که خوشبختانه هر دوشنبه با حضور فرمانداران نکا، بهشهر و گلوگاه مسائل شهرستانی در پایتخت دنبال می‌شود تا اعتبارات مناسب کسب شود.

امام جمعه گلوگاه نیز با بیان اینکه گلوگاه از شهرهای سیاسی استان است خاطر نشان کرد: باید وحدت رویه بیش از گذشته در این شهرستان مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام سید ابراهیم می‌راحمدی ادامه داد: کار سیاسی خوب و مفید و سازنده است اما شاید در برخی موارد موجبات تهدید فراهم شود.

حجت الاسلام می‌راحمدی یادآور شد: وحدت و اشتغال از مسائل مهم در گلوگاه است که باید مورد توجه قرار گرفته و به آن توجه شود.

فرماندار سابق گلوگاه در ادامه با اشاره به اینکه ۱۰ درصد گلوگاهی‌ها بیکار هستند اظهار داشت: از جمعیت ۴۰ هزارنفری گلوگاه حدود ۴ هزار نفر بیکار هستند.

سمیع الله مظفری گفت: خوشبختانه شهرک صنعتی گلوگاه که بدو ورود من به فرمانداری تنها زمین بوده است اکنون ۲۶ واحد صنعتی عقد قرارداد شده، ۱۲ واحد در حال ساخت و ساز است و یک واحد کشتارگاه طیور به بهره برداری رسیده است.

عیسی قاسمی طوسی سرپرست جدید فرمانداری گلوگاه نیز گفت: در جهت منافع مردم نه منافع افراد هر کاری را انجام می‌دهم تا توسعه همه جانبه برای شهرستان و کاهش بیکاری و دغدغه‌های مردم فراهم شود.

در این مراسم با تجلیل از سمیع الله مظفری فرماندار سابق گلوگاه که بیش از ۵ سال در این سمت خدمت کردن، عیسی قاسمی طوسی با حفظ سمت قبلی مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری مازندران بعنوان سرپرست فرمانداری گلوگاه معرفی و همچنین سمیع الله مظفری فرماندار سابق گلوگاه در حکمی بعنوان مشاور استاندار مازندران معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز