خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولین مرتبط؛

مشکلات شرکت نکا چوب بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۲۳

مشکلات بیمه‌ای و کمبود تسهیلات برای ارتقا کارخانه از معضلات این واحد صنعتی بزرگ است، که امیدواریم با همکاری تأمین اجتماعی و بانک رفاه استان این مشکلات برطرف شود.

جلسه بررسی وضعیت شرکت نکا چوب با حضور قائم مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، مدیرکل تأمین اجتماعی استان، مدیریت امور شعب بانک رفاه استان، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ساری و مدیرعامل شرکت نکا چوب در محل کارخانه برگزار شد.

به گزارش ایلنا از ساری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در این جلسه گفت: رسیدگی به مشکلات واحدهای صنعتی در استان از وظایف مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای اجرای سیاست‌های وزارت متبوع است که به وسیله این بازدید‌ها سعی در انجام این مهم داریم.

علی بابایی کارنامی افزود: مشکلات بیمه‌ای و کمبود تسهیلات برای ارتقا کارخانه از معضلات این واحد صنعتی بزرگ است که امیدواریم با همکاری تأمین اجتماعی و بانک رفاه استان این مشکلات برطرف شده و شاهد فعالیت بیش از پیش این شرکت و افزایش اشتغال باشیم.

در پایان جلسه مسئولان به بازدید از خطوط تولید شرکت نکا چوب پرداختند.

تاکنون جلساتی بسیار زیادی توسط این اداره کل برای رسیدگی به مشکلات واحدهای صنعتی در سطح استان برگزار شده که این جلسات نتایج مثبتی را برای واحدهای صنعتی در پی داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز