خبرگزاری کار ایران

معاون رئیس جمهور در امور زنان:

زنان بخش عظیمی از سرمایه‌های کشور را تشکیل می‌دهند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۲۵

زنان بخش عظیمی از سرمایه های کشور را تشکیل می دهند که متاسفانه بخش عظیمی از این سرمایه ها بلا استفاده مانده است.

مولاوردی، معاون رئیس جمهور در امور زنان در دیدار با مریم جمشیدی گفت: طرح‌های پیشنهادی مدیرکل بانوان و خانواده استانداری مازندران شایسته و درخور توجه است.

به گزارش ایلنا از ساری، مولاوردی در ملاقات با مدیرکل اموربانوان استانداری مازندران، اظهار داشت: نخستین نشست مشترک وی با مدیران کل امور بانوان استان‌ها نشست مشترک با مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران بوده است.

وی با تقدیر از جمشیدی به خاطر این حضور افزود: یکی از برنامه‌های مهم این معاونت تهیه گزارش در خصوص وضعیت زنان در سطح استان هاست تا براساس آمار و شواهد، تصمیم گیری‌های درست و جامع برای زنان انجام شود.

مولاوردی با بیان اینکه نگاه ما به امور زنان نگاه همه جانبه است، بیان داشت: زنان بخش عظیمی از سرمایه‌های کشور را تشکیل می‌دهند که متاسفانه بخش عظیمی از این سرمایه‌ها بلا استفاده مانده است.

وی تصریح کرد: برای جلب مشارکت زنان در تمام سطوح و عرصه‌ها با توجه به نقش مهم آنان، به تغییر ساختار نیاز داریم که بر این اساس درصدد نهایی کردن چارت این مجموعه هستیم.

مولاوردی اختصاص یک درصد اعتبارات دستگاه‌های اجرایی به امور بانوان را غیر قابل اجرا برشمرد و افزود: برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های امور بانوان درسطح استان‌ها باید ازحمایت همه سازمان‌های غیردولتی و نهادهای مدنی بهره‌مند شویم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان با تقدیر از حمایت‌های استاندار مازندران به حوزه بانوان طرح‌های پیشنهادی مدیرکل بانوان استانداری مازندران را شایسته و درخور توجه برشمرد و قول مساعد داد از طرح‌های پیشنهادی جمشیدی حمایت کند.

مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران نیز در این نشست با تقدیر از تواضع و فروتنی معاون رئیس جمهور، اظهار داشت: با جان و دل این مسئولیت را پذیرفتم تا در حد توان زنان مازندران را توانمند کنم.

مریم جمشیدی با تقدیر از حمایت‌های استاندار مازندران افزود: خوشبختانه رویکرد و نگاه دکتر فلاح به حوزه بانوان نگاه مثبت ودلگرم کننده است.

جمشیدی برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی دانش آموزی و دانشجویی، تشکیل کمیته دختران جوان، اهتمام ویژه به ورزش بانوان، تجهیز باشگاه‌های خصوصی بانوان، برپایی نمایشگاه صنایع دستی وتاسیس فرهنگسرا را ازاهم برنامه‌های حوزه مدیرکل بانوان و خانواده استانداری مازندران برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز