خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار؛

هیات رئیسه شورای استان مازندران انتخاب شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۷۶

این جلسه با حضور استاندار، معاون عمرانی استاندار، برخی مدیران ستادی استانداری و رییس سابق شورای اسلامی استان، انتخابات هیات رییسه چهارمین دوره شورای اسلامی مازندران برگزار شد.

استاندار مازندران گفت: هرکجا شورا به ایفای نقش خود پرداخت، نتایج مطلوب و درخشانی به بار آمده است.

به گزارش ایلنا از ساری، ربیع فلاح جلودار در جمع اعضای شورای اسلامی استان، شورا را تجلی خواسته‌های مردم دانست و اظهار داشت: استقرار نگاه مشورتی و تعامل با آحاد جامعه در جهت تصمیم سازی عقلانی، مرهون انقلاب شکوه‌مند اسلامی است.

وی با بیان اینکه توسعه مازندران، با هم دلی و تعامل بخش‌های مختلف محقق خواهد شد، عنوان کرد: بدون همراهی شوراهای شهر و روستا در استان، تحقق اهداف و برنامه‌های دولت و دستیابی به توسعه‌ غیر ممکن است.

فلاح، با اشاره به اینکه آنچه امروز باید سرلوحه کارهای ما قرار گیرد، فراهم کردن شرایطی است که مردم بتوانند از زندگی کردن در فضای ایران اسلامی لذت ببرند، بیان داشت: این مهم باید زیربنای تمام اقدامات ما در حوزه‌های مختلف اقتصادی، عمرانی و خدمات شهری باشد.

وی با بیان اینکه شورا امروز باید در کنار مسوولان اجرایی استان قرار گیرد، تصریح کرد: هرکجا شورا به ایفای نقش خود پرداخت، نتایج مطلوب و درخشانی به بار آمده است.

فلاح با اشاره به اینکه استانداری برای مشارکت و هم افزایی با اعضای شورا در جهت توسعه و آبادانی استان آمادگی کامل دارد، گفت: اعضای شورا با پرهیز از مسایل حاشیه‌ای و تکیه بر همه سلایق، مشارکت آحاد جامعه را جلب نمایند.

استاندار وظایف شورا‌ها را بسیار با اهمیت دانست و بر نظارت بر شوراهای اسلامی شهرستان و تامین نیازمندی‌های مردم در چارچوب برنامه‌های استان تاکید کرد.

نماینده عالی دولت با اشاره به انتخاب هیأت رییسه جدید شورای اسلامی استان و با بیان اینکه شورای استان باید قوی باشد، افزود: انتظار دارم که همه اعضای شوراهای اسلامی استان با وحدت، صمیمیت و همدلی، سال‌های نمایندگی خود را به فرصتی برای خدمت به خلق خدا تبدیل کنند و بدانند که در این مسیر، هدف همه ما مشترک است.

در این جلسه با حضور استاندار، معاون عمرانی استاندار، برخی مدیران ستادی استانداری و رییس سابق شورای اسلامی استان، انتخابات هیات رییسه چهارمین دوره شورای اسلامی مازندران برگزار شد.

گفتنی است در انتخابات هیات رییسه چهارمین دوره شورای اسلامی مازندران، حمید رضا افراشته با ۱۱ رای به عنوان رییس و نادر بینایی با ۱۲ رای به عنوان نایب رییس و سام دلیری با ۲۰ رای، خلیلی با ۱۹ رای و چراغیان با ۱۸ رای به ترتیب به عنوان منشی شورای اسلامی استان انتخاب شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز