خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران؛

مدیر کل جدید روابط عمومی استانداری معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۶۳

در این مراسم، احمد مظفری، به عنوان مدیر کل جدید روابط عمومی استانداری، معرفی و از زحمات روح الله معافی، قدردانی شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: روابط عمومی باید کارش را در تعامل با دیگر مجموعه‌ها و با بهره گیری از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی به نحو مطلوب انجام دهد.

به گزارش ایلنا از ساری، علیرضا یونسی رستمی در آیین تودیع و معارفه مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران با اشاره به اینکه روابط عمومی مثل آینه‌ای است که باید واقعیت‌ها را منعکس نماید، عنوان کرد: در این راستا، روابط عمومی همواره بایست شفاف عمل کند.

وی بر تدوین دقیق و اصولی چارچوب‌های کاری مشخص از سوی روابط عمومی، تاکید کرد و اظهار داشت: واقعیت‌های سازمانی باید براساس اصول و چارچوب تعیین شده در این حوزه برای مردم اطلاع رسانی شود.

یونسی با بیان اینکه روابط عمومی باید امیدواری ایجاد شده در جامعه را تقویت و صیانت نماید، یاد آور گشت: در این راستا، به هیچ وجه به دنبال تنش نیستم، باید از دامن زدن به هرگونه تنش در جامعه پرهیز شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، سازمان دهی عقلانی رسانه‌ها بر اساس اصول حرفه‌ای و تعامل منطقی با آنان را از وظایف مهم روابط عمومی دانست و خاطرنشان ساخت: این تعامل باید حرفه‌ای، مطمئن و اعتماد زا باشد.

وی بر ارتباط مستمر و تقویمی با رسانه‌ها از سوی روابط عمومی و دفاع صادقانه از عملکرد استاندار تاکید کرد و افزود: در این خصوص باید طوری عمل شود تا امید انگیزی، نشاط، پرهیز از مغالطه و حقیقت زادیی، عدم ایجاد ترس در جامعه و اطلاع رسانی بر اساس واقعیت و همه روش‌های مطلوب رایج در رسانه‌ها تقویت شود.

یونسی با اشاره به اینکه افق استان باید روشن، مطمئن و سرشار از روح آزادی و کرامت انسانی باشد، ادامه داد: در حوزه انتصابات به دنبال افراد نخبه و کار آمد هستیم، جهت گیری استان خدمت گزاری به مردم است و از هیچ تلاشی در جهت نشاندن لبخند بر روی لبان مردم نباید فروگذار گردد، مردم باید به امانت داری مسوولین اعتماد کنند.

گفتنی است در این مراسم، احمد مظفری، به عنوان مدیر کل جدید روابط عمومی استانداری، معرفی و از زحمات روح الله معافی، قدردانی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز