خبرگزاری کار ایران

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران:

بزودی نشست مطبوعاتی استاندار مازندرن با رسانه‌ها برگزار خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۶۷۱

اقدامات راهبردی استاندار مازندران به زودی در قالب گزارش ۱۰۰ روزه در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت. / نشست مطبوعاتی استاندار مازندرن با رسانه‌های مختلف استان به زودی برگزار خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران، گفت: توجه به روابط عمومی پژوهش محور و آنلاین از مهم‌ترین اولویت‌ها در عرصه فعالیت در روابط عمومی استانداری است.

به گزارش ایلنا از ساری، احمد مظفری در مراسم معارفه‌اش در استانداری مازندران با اشاره به انتقادات رسانه‌ها از استاندار جدید مازندران، بیان کرد: واکنش‌ها به مدیریت استاندار باید حساب شده و با پرهیز از شتابزدگی باشد، هر چند نماینده عالی دولت در استان از منتقدین خود تشکر نموده و اعلام کردند با این مطالب، موجب پویایی و تحرک ما شده‌اند.

وی افزود: اقدامات راهبردی استاندار مازندران به زودی در قالب گزارش ۱۰۰ روزه در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت و نشست مطبوعاتی استاندار مازندرن با رسانه‌های مختلف استان به زودی برگزار خواهد شد.

مظفری تاکید کرد: دولت تدبیر و امید آرامش را به جامعه برگرداند و امیدوارم رسانه‌های استان نیز آرامش را به بدنه مدیریتی استان برگردانند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری با صراحت اعلام کردند که حمایت من از دولت و مسوولان قطعی است، تصریح کرد: در این راستا انتظار دارم همه کسانی که دل در گرو نظام و انقلاب اسلامی دارند با تاسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری در جهت تقویت دولت خدمتگزار به ویژه مسوولین خدمتگزار استان گام بردارند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری به سیاست‌های مهم کاری خود در حوزه روابط عمومی اشاره کرد و گفت: روابط عمومی استانداری باید الگوی سایر روابط عمومی‌ها باشد و توجه به روابط عمومی پژوهش محور و آنلاین از مهم‌ترین اولویتهای ما در عرصه فعالیت در روابط عمومی استانداری است.

وی افزود: تعامل دوجانبه با مخاطبان درون و برون سازمان باید در برنامه‌ها مورد توجه جدی قرار بگیرد و روابط عمومی به عنوان کانون نظام ارتباطی و تعامل بین دولت و مردم مخاطب محور و مخاطب مدار باشد.

احمد مظفری از حسن عنایت استاندار مازندران و معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران تشکر و تقدیر نمود و گفت: خدا را شکر می‌کنم که توفیق خدمت در دولت تدبیر و امید را در عرصه روابط عمومی استانداری مازندران عنایت نمود.

وی از زحمات معافی در مسئولیت روابط عمومی استانداری مازندران قدردانی نمود و گفت: از همکاران خوبم در روابط عمومی انتظار دارم تا با تلاش خود، روابط عمومی استانداری را در جایگاه واقعی خود قرار دهند.

در این مراسم که دکتر یونسی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، مشاوران استاندار و همکاران حوزه روابط عمومی استانداری مازندران حضور داشتند از زحمات معافی مدیر قبلی روابط عمومی استانداری با اهداء لوح، تقدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز