خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

مازندران در اغلب شاخص‌های اقتصادی و اجتماعی جایگاه مناسبی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۴۰

استان مازندران علی رغم برخورداری از ظرفیت ها و استعدادهای فراوان خدادادی هنوز با جایگاه واقعی خود فاصله زیادی دارد. / نباید فرصت خدمت و آرامش مردم را صرف مسائل بیهوده و حاشیه ای کنیم.

استاندار مازندران گفت: نباید فرصت خدمت و آرامش مردم را صرف مسائل بیهوده و حاشیه‌ای کنیم.

به گزارش ایلنا از ساری، ربیع فلاح جلودار در جلسه شورای اداری استان با اشاره به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، بیان داشت: همه مدیران همواره باید خود را با این مقیاس بسنجند و در جهت تحقق این شعار تلاش کنند.

وی افزود: مردم با خلق حماسه سیاسی در انتخابات ۲۴ خرداد خواستار تغییر و تحول در شیوه اداره کشور شدند و حالا نوبت مسوولین است که همه توان خود را برای تحقق حماسه اقتصادی به کار گیرند.

فلاح با اشاره به اینکه امروز توسعه و پیشرفت همه جانبه استان مطالبه به حق مردم است، اظهار داشت: متاسفانه مازندران در اغلب شاخص‌های اقتصادی و اجتماعی جایگاه مناسبی ندارد.

وی با بیان اینکه مسوولین باید نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشند، تصریح کرد: استان مازندران علی رغم برخورداری از ظرفیت‌ها و استعدادهای فراوان خدادادی هنوز با جایگاه واقعی خود فاصله زیادی دارد.

استاندار مازندران استعدادهای سرشار انسانی مازندران را نقطه قوت دیگر این استان دانست و تاکید کرد: هنوز نتوانستیم به نحو احسن از این توانمندی بهره برداری کنیم.

فلاح جلودار بودجه‌های دولتی را پاسخگوی نیازهای استان ندانست و خطاب به مدیران و فرمانداران گفت: با بکارگیری ظرفیت‌های منطقه‌ای در بخش خصوصی می‌توان کارهای بزرگی انجام داد.

وی توجه به اقتصاد گردشگری را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: کارهایی که در گذشته برای مازندران انجام شده خوب است اما باید ۱۰ برابر بیشتر انجام می‌شد و این ظرفیت در مازندران وجود دارد.

در ادامه این جلسه از خدمات سید عیسی هاشمی حیدری تقدیر و علی نبیان به عنوان معاون جدید امور عمرانی استاندار مازندران معرفی شد.

علی نبیان، معاون امور عمرانی استاندار نیز در سخنانی پاسخ به خواسته‌ها و نیازهای مردم را وظیفه مسوولین دانست و گفت: فعالیت‌های حوزه معاونت عمرانی استاندار بسیار مهم و تاثیرگذار در روند توسعه است.

وی گردشگری را نقطه مثبت و قابل اتکای استان دانست و افزود: باید قطب گردشگری جهان اسلام را در نوار ساحلی مازندران ایجاد کنیم.

نبیان توسعه متوازن شهر‌ها، حل مشکل پسماند و توجه به موضوع حمل و نقل و ترافیک را از جمله مهم‌ترین دغدغه‌های مازندران اعلام کرد و ادامه داد: برای همه این بخش‌ها برنامه‌های راه گشایی داریم که انشاالله با کمک همه مدیران استان به سرانجام خواهد رسید.

گفتنی ست در پایان این جلسه از ورزشکاران افتخارآفرین مازندرانی حاضر در تیم ملی فوتبال ساحلی و تیم ملی پرورش اندام کشورمان تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز