خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خبر داد:

احداثدور برگردان در محور بابل _ آمل

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۸۴

مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران از اجرای دور برگردان در محور ارتباطی بابل _ آمل(منطقه هندوکلا _ دابودشت) خبر داد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران از اجرای دور برگردان در محور ارتباطی بابل _ آمل(منطقه هندوکلا _ دابودشت) خبر داد و افزود: این دور برگردان با اعتباری بالغ بر ۷/۵ میلیارد ریال به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در امر تردد به اجرا درآمده است.

به گزارش ایلنا از ساری، سید علی اسد با اعلام این خبرگفت: ایمن سازی محورهای اصلی، فرعی، روستایی یکی از برنامه های مهم و اساسی اداره کل بوده که به جهت جلوگیری از بروز حوادثناگوار جاده ای و حفظ جان مردم شریف در سفرها و رانندگی انجام می گیرد.

وی تصریح کرد: از این رو این اداره کل با صرف اعتباری بالغ بر ۷/۵ میلیارد ریال دور برگردانی را در محور پر تردد و حیاتی استان(محور آمل _ ‌بابل جدید) در منطقه هندوکلا _ دابودشت در دستور کار قرار گرفت.

اسد درخصوص عملیات اجرایی این دور برگردان خاطرنشان ساخت: عملیات اجرایی این دور برگردان با اتمام عملیات زیرسازی آسفالت به طول ۱۵۰۰ متربه اجرا در آمده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان درخصوص مزیت های ایجاد دور برگردان در سطح محورهای استان اظهار داشت: در زمینه ایجاد افزایش ایمنی در محورهای استان بهترین و اقتصادی ترین گزینه در پارامترهای سازه ای ایمن سازی بریدگی ها به روش اجرای دور برگردان است.

اسد ابراز امیدواری کرد: خوشبختانه با توجه به بررسی های به عمل آمده و ارائه راهکارهای لازم برای پیشگیری از تصادفات و سوانح رانندگی قدم هایی مثبت در راه ارتقای سطح ایمنی در زمینه حمل و نقل جاده ای در استان برداشت شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز