خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته پژوهش صورت می‌گیرد؛

برپایی نمایشگاه دستاوردهای اساتید و دانشجویان دانشکده فنی و حرفه‌ای شماره ۲ ساری

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۳۲

همزمان با هفته پژوهش، اولین نمایشگاه دستاوردهای اساتید و دانشجویان دانشکده فنی و حرفه ای شماره ۲ ساری ۲۳ آذر ماه برگزار می‌شود.

همزمان با هفته پژوهش اولین نمایشگاه دستاوردهای اساتید و دانشجویان دانشکده فنی و حرفه‌ای شماره۲ ساری ۲۳ اذر ماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از ساری، به مناسبت هفته پژوهش نمایشگاه دستاوردهای توانمندی‌های علمی اساتید و دانشجویان این دانشکده با عنوان «پژوهش» برپا می‌شود.

بهزاد احمدپور، مسئول اداره روابط عمومی دانشکده فنی و حرفه‌ای شماره ۲ ساری در گفتگو با ایلنا در ساری با بیان این خبر گفت: این نمایشگاه با هدف به تصویر کشیدن توانمندی‌ها و معرفی دانشکده فنی در سطح کشور به مدت سه روز ازتاریخ ۲۳ تا ۲۶ آذر ماه جاری از ساعت۹ صبح لغایت ۱۶عصر دایر می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه که به همت معاونت آموزشی دانشکده، حوزه هنری استان و آستان قدس رضوی برپا
می‌شود، دانشجویان کارکرد پژوهش را که شامل فعالیت‌های آموزشی، ترویجی، پژوهشی، ارتباط با صنعت است را به نمایش می‌گذارند.

احمد‌پور ادامه داد: همزمان با برپایی این نمایشگاه، کارگاه‌های آموزشی بطور زنده با محوریت بستر سازی برای کار گروهی به صورت رایگان برای دانشجویان برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: از برنامه‌های مهم این نمایشگاه رونمایی از قرآن مجید است که توسط یکی از اساتید این مرکزبه خط لاتین به رشته تحریر درآمده است.

مسئول اداره روابط عمومی دانشکده فنی و حرفه‌ای شماره ۲ ساری در پایان خاطر نشان کرد: از کلیه علاقمندان، اساتید و دانشجویان و دانشگاهیان دعوت بعمل می‌آید تا از نمایشگاه مذکور بازدید بعمل آورند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز