خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران خبرداد:

افزایش ۳۶ درصدی صادرات محصولات کشاورزی استان مازندران به خارج از کشور

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۵۸

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران، از افزایش ۳۶ درصدی صادرات محصولات کشاورزی استان مازندران به خارج از کشور در هشت ماهه نخست سال جاری خبر داد.

رضا عظیمی، رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: در هشت ماهه نخست سالجاری(۹۲) بیش از ۹۰۷۱۰ تن انواع محصولات کشاورزی به ارزش بالغ بر ۱۳۲۵۷۰۲۴۰ دلار از گمرکات استان مازندران به خارج از کشور صادر شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از لحاظ وزنی حدود ۳۶ درصد و از لحاظ ارزش بیش از ۳۵ درصد رشد داشته است.

به گزارش ایلنا از ساری، وی عمده محصولات صادر شده در هشت ماهه نخست سال جاری را شامل فرآورده های لبنی، گل و گیاه، کیوی، مرکبات و سایر محصولات(شلیل، خیار، هندوانه، موز، فندق، کلم و فلفل دلمه ای) اعلام داشت که به کشورهای هدف شامل عراق، آذربایجان، روسیه، ترکمنستان و قزاقستان صادر شده است.

عظیمی، افزایش سطح مهارت و تخصص صادرکنندگان محصولات کشاورزی، تنوع محصول و کیفیت بسته بندی مناسب، افزایش توان بازاریابی صادرکنندگان محصولات کشاورزی، ثبات ارزش دلار، معرفی بازارهای هدف جدید، اعزام و پذیرش هیأت تجاری بازاریابی در جهت تقویت روابط تجاری با کشورهای هدف و وجود مشترکات تاریخی و فرهنگی و مذهبی با بعضی از کشورهای هدف(عراق، افغانستان و تعدادی از کشورهای(Cis را از عمده دلایل افزایش صادرات محصولات کشاورزی استان به خارج از کشور در مدت زمان فوق اعلام داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز