خبرگزاری کار ایران

در هشت ماهه سال جاری؛

صادرات فرآورده های لبنی از استان مازندران ۳۵ درصد رشد داشت

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۷۰

صادرات فرآورده های لبنی استان در هشت ماهه سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد ۳۳ میلیون دلاری، افزایش ۳۵ درصدی داشته است.

صادرات فرآورده های لبنی استان در هشت ماهه سالجاری به رقم حدود ۱۲۶ میلیون دلار رسید.

به گزارش ایلنا از ساری، محمد محمد پور عمران با بیان این مطلب اظهار داشت: صادرات فرآورده های لبنی استان در هشت ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد ۳۳ میلیون دلاری، افزایش ۳۵ درصدی داشته است.

وی افزود: صادرات فرآورده های لبنی در مدت مشابه سال قبل رقم ۹۳ میلیون دلار بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران با بیان اینکه صادرات فرآورده های لبنی در هشت ماهه سال ۹۲ نسبت به مدت مشابه سال قبل از لحاظ وزنی نیز رشد ۳۴ درصدی داشته است اظهار داشت: بطوریکه از رقم ۶۳۶۸۸ تن به رقم ۸۵۲۲۲ تن افزایش یافت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران به کشورهای هدف صادراتی نیز اشاره کرد و گفت: کشورهای عراق، کویت و عربستان و کشورهای دریای خزر مهمترین بازارهای هدف استان هستند.

محمد پور پتانسیل استان در تولید و صادرات فرآورده های لبنی را بسیار بالا دانست و تصریح کرد: با برنامه ریزی مناسب و حل مسائل و مشکلات شرکتهای تولیدی صادراتی فرآورده های لبنی، تسهیل در قوانین و مقررات و حذف موانع صادراتی می توان روند رو به رشد صادرات این بخش را حفظ و توسعه بخشید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز