خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی:

بیمارستان امامزاده عبدالله آمل بدون تجهیزات کامل افتتاح نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۳۸

برخی از آقایان می‌خواهند ۱۰ تخت شکسته و دستگاه‌های مستهلک از شهرهای دیگر بیاورند بگویند بیمارستان را افتتاح کردند ولی ما اجازه این کار را نمی‌دهیم.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افتتاح بیمارستان امام‌زاده عبدالله شهرستان تاکید داشت که این بیمارستان بدون تجهیزات کامل افتتاح نمی‌شود.

به گزارش ایلنا از آمل، عزت الله یوسفیان‌ملا در نشست با خبرنگاران در پاسخ به سوالی در زمینه فرماندار شهرستان آمل با اعلام اینکه هیچ جدالی بر سر انتخاب فرماندار میان ما و استاندار مازندران نبوده است، بیان داشت: قبل از رفتن و در اواخر روزهای کاری طاهایی و ابراهیمی از استانداری مازندران نامه فرماندار شدن رسولی معاون فرمانداری آمل به وزارت کشور ارسال شد و پاسخ مثبت نیز در این زمینه داده شد به طوری که استاندار جدید نیز بر این موضوع مهر تایید گذاشت.

وی با بیان اینکه در این راستان برای تصدی پست فرمانداری آمل گزینه‌های زیادی مطرح ‌شدند و خیلی‌ها آمدند و رفتند، یادآور شد: در برخی از سایت‌ها در امر آمدن فرماندار جدید نقل شده که شخصی آمده و رفته صحت نداشت و در این امر کسی را نیز رد نکردیم بلکه این خود استانداری بود که به این نتیجه رسید این افراد نمی‌توانند در این پست کار کنند.

یوسفیان با تاکید براینکه میان ما و استانداری مازندران بر سر انتخاب پست فرماندار هیچ‌گاه جدال و اختلافی نبوده است، اظهار داشت: با توجه به این شایعه‌سازی بغیر از سکوت حرف دیگری نمی‌توان زد.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس با اشاره به گزینه رسولی خاطرنشان کرد: این آقا به پیشنهاد طاهایی بوده و در پست فرمانداری اگر افراد قوی و امتحان پس داده وارد کار شوند ایرادی ندارد.

وی اضافه کرد: اگر آمل دو ماه دیر‌تر دارای فرمانداری شود بهتر از این است که فردی بیاید که از ردیف و بودجه و اعتبارات چیزی نداند.

۲ پروژه ملی سد و جاده هراز تنها پروژه‌های کشور است که پیمانکاران مشغولند

یوسفیان در اشاره به دو پروژه عظیم و بزرگ راه مواصلاتی هراز و سد هراز ابراز داشت: در کل کشور اگر مشاهده کنید متوجه می‌شوید که فقط دو پروژه ملی جاده و سد هراز پیمانکاران آن مشغول به کار هستند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه در این زمینه حرف‌ها و شایعه‌های بسیاری نسبت به تعطیلی پروژه‌ و بدهکاری به پیمانکاران بوده است، تصریح کرد: در حالیکه در این امر یک ریال پیمانکاران از پروژه سد هراز و جاده هراز طلب ندارد.

وی با اعلام اینکه بیمارستان سه راهی امامزاده عبدالله تا قبل از تجهیزات کامل افتتاح نخواهد شد، اذعان داشت: در این امر برخی از آقایان می‌خواهند ۱۰ تخت شکسته و دستگاه‌های مستهلک از شهرهای دیگر بیاورند بگویند بیمارستان را افتتاح کردند ولی ما اجازه این کار را نمی‌دهیم، نباید به دنبال این باشیم از پروژه استفاده تبلیغاتی بکنیم بلکه مردم باید با رضایت از این بیمارستان استفاده کنند نه اینکه بخواهیم خدمات ناقص به مردم ارائه دهیم.

یوسفیان‌ملا با تاکید براینکه هم‌اکنون وزیر بهداشت ۳.۵ میلیارد تومان برای تجهیز این بیمارستان در نظر گرفته است، اظهار داشت: البته برای تجهیز کامل این بیمارستان معتقدم بیشتر از این‌ها هزینه می‌شود.

مسئولان شهری برای متروی درون شهری فکری کنند

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سوال خبرنگار ایلنا در زمینه رابطه شورای اسلامی شهر و شهرداری آمل از از نشست نماینده شهرستان با اعضای شورای شهر و شهردار در هفته آینده خبر داد و گفت: در این راستا تاکنون اعتباراتی برای پروژه‌های پل امام حسین و پل اوجی‌آباد تخصیص یافت و بدون یک ریال پول شهرداری این دو پروژه ساخته شده است.

وی یادآور شد: امروز نیز انتظار داریم که با توجه به طرح متروی تهران آمل مسئولان شهری نیز برای متروی درون شهری آمل فکری بکنند.

یوسفیان‌ملا با تاکید بریانکه برای کمک به پروژه‌های شهری بار‌ها اعتبار دریافت و به حساب شهرداری واریز شده است، بیان داشت: برای پروژه میدان ۱۷ شهریور ۳۰۰ میلیون تومان واریز شده و نگفتیم چه کنند فقط خواستیم که ترافیک را حل کنند، اما نشد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه در حوالی سال ۸۸ نیز یک میلیارد تومان برای شهرداری واریز کردیم، افزود: همچنین در نوبت بعدی دو میلیارد تومان و یک بار نیز ۷۵۰ میلیون تومان برای عقب‌نشینی شرکت دخانیات در خیابان امام رضا به شهرداری پول دادیم.

به گفته وی: دیگر به شهرداری آمل پول نمی‌دهیم بلکه برای شهر پروژه تعریف کرده و اجرا می‌کنیم و برای همین نیز در سال ۹۳ یک پروژه مهم در شهر آمل حمایت و اجرا می‌شود.

یوسفیان در اشاره به اضافه شدن نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کشور خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در قانون اساسی ۲۷۰ نماینده بودند برای اضافه شدن نماینده جدید باید یک شهر شرایط جغرافیایی، اقتصادی، سیاسی و جمعیتی را دارا باشد.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شهرستان آمل به لحاظ این ویژگی‌ها دو شرایط جغرافیایی و جمعیتی را دارد و احتمال اینکه در انتخابات دوره بعدی دو نماینده شود.

وی تاخیر در تغییر و تفحص در چارت اداری فرمانداری ویژه شهرستان آمل را با آمدن استاندار جدید بیان و عنوان کرد: این تغییر و تفحص بر سر جای خود خواهد بود و در برنامه آینده استانداری مازندران است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز