خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن خبرداد:

دستگیری اعضای یک شرکت هرمی در تنکابن

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۶۸

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری ۱۱ عضو یک شرکت هرمی در این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن استان مازندران از دستگیری ۱۱ عضو یک شرکت هرمی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از تنکابن، به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ «کیومرثابراهیمی» گفت: در پی کسب خبری از منابع اطلاعاتی مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن افزود: ماموران با انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسائی ۱۱ عضو این شرکت هرمی که با اجاره یک منزل مسکونی در شهر شیرود فعالیت می‌کردند، شدند.

سرهنگ ابراهیمی درادامه تصریح کرد: با هماهنگی دستگاه قضائی هر ۱۱ عضو این شرکت هرمی که از سایر استان‌های کشور به عضویت این گروه در آمده بودند دستگیر و دربازرسی از محل اختفای این افراد انواع تجهیزات رایانه‌ای و ۱۲ عدد انواع عابر بانک متعلق به زیر شاخه‌ها و اوراق عضو گیری مربوط به خانواده‌ها و زیر شاخه‌های آنان کشف شد.

ابراهیمی همچنین خاطر نشان کرد: برابر بررسی‌های به عمل آمده این افراد تا کنون ۸۰۰ میلیون ریال از مردم کلاهبرداری و به حساب سر شاخه‌های خود واریز کرده‌اند.

گفتنی است، یک نفر از سر شاخه‌های این شرکت هرمی دستگیر و تلاش در جهت شناسایی و دستگیری دیگر سر شاخه‌ها ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز