خبرگزاری کار ایران

معاون فرمانداری ویژه آمل:

مسئولان در ترویج فرهنگ الگوهای معنوی کوشا باشند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۲۵۶

مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید در ترویج فرهنگ معنویت تلاش و کوشش بیشتری داشته باشند.

معاون فرمانداری ویژه آمل تاکید داشت: مسئولان شهری نسبت به ترویج فرهنگ الگوهای معنوی کوشا باشند.

به گزارش ایلنا از آمل، سیدجعفر رسولی ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری جشن تکلیف نونهالان این شهرستان با بیان اینکه انقلاب ما برگرفته از معنویت است، یادآور شد: امروزه دشمنان اسلام به‌دنبال گرفتن این معنویت هستند تا نظام جمهوری اسلامی را نابود کنند.

وی با تاکید براینکه در معیارهای نظام اسلامی معنویت مظلوم واقع شده است، اظهار داشت: متاسفانه در برخی از ادارات و نهادهای دولتی مشاهده می‌شود که در برگزاری اقامه نماز نامناسب‌ترین مکان را انتخاب کرده‌اند.

رسولی با اشاره به اینکه در اسلام ما بهترین مکان و لباس را در زمان اقامه نماز تاکید کرده است، ابراز داشت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید در ترویج فرهنگ معنویت تلاش و کوشش بیشتری داشته باشند.

این مسئول با اعلام اینکه جشن تکلیف یکی از ماندگاری‌های زندگی نونهالان می‌شود، اذعان داشت: این جشن موجب خیر و برکت فرزندان ما و شروع یک زندگی سالم می‌شود.

مشاور فرماندار و مسئول کمیته امور بانوان و خانواده فرمانداری آمل در این جلسه با بیان اینکه برگزاری جشن تکلیف فقط برای آشنایی نونهالان از فرایض دینی نیست، بیان داشت: این جشن موجب شناساندن والدین نسبت به آموزه‌های دینی و نحوه برخورد آن‌ها در این راستا با فرزندانشان نیز می‌شود.

صدیقه حق‌شناس تصریح کرد: برگزاری این جشن فقط دادن چادر و سجاده به نونهالان نیست بلکه موجب فراگیری آن‌ها از الگوهای معنوی و فرهنگ‌سازی آموزه‌های دینی می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز