خبرگزاری کار ایران

۲۱ و ۲۲ آذر ماه جاری؛

آزمون ورود به حرفه مهندسان در مازندران برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۷۶

آزمون ورود به حرفه مهندسان در روزهای ۲۱ و ۲۲ آذر ماه جاری با حضور ۸ هزار و ۹۱۵ نفر همزمان با سراسر کشور در مازندران برگزار می‌شود.

نایب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان در روزهای ۲۱ و ۲۲ آذر ماه جاری با حضور ۸ هزار و ۹۱۵ نفر همزمان با سراسر کشور در مازندران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از ساری، جواد مهجوریان اظهار داشت: در راستای اجرای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان‌های فنی ساختمان برگزار می‌شود.

وی افزود: این آزمون برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی در رشته‌های شهرسازی، ترافیک، معماری نظارت - اجرا، نقشه‌برداری و عمران نظارت - اجرا روز پنج‌شنبه ۲۱ آذر برگزار می‌شود.

مهجوریان بیان داشت: این آزمون در رشته‌های تأسیسات مکانیکی، تأسیسات برقی، عمران محاسبات، معماری و طراحی روز جمعه ۲۲ آذر در محل دانشگاه پردیس مازندران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تعداد شرکت‌کنندگان در این آزمون اظهار داشت: در مجموع ۸ هزار و ۹۱۵ نفر برای شرکت در این آزمون شرکت اعلام آمادگی کردند که از این تعداد یک هزار و ۵۴۴ نفر زن و ۷ هزار و ۷۳۱ نفر مرد هستند.

نایب رئیس نظام مهندسی ساختمان مازندران درباره نحوه سئوالات آزمون گفت: تمام آزمون‌ها به صورت تستی بوده به غیر از یکی از آزمون‌ها در رشته معماری که به صورت تشریحی است.

وی به زمان دریافت کارت شناسایی آزمون اشاره کرد و اظهار داشت: متقاضیان شرکت در آزمون ورود به حرفه مهندسی می‌توانند از تاریخ ۱۶ تا ۱۹ آذر ماه امسال با مراجعه به وب سایت دفتر امور مقررات ملی ساختمان اقدام به دریافت کارت شناسایی کنند.

مهجوریان افزود: برای قبول‌شدگان در این آزمون پس از تکمیل مدارک مورد نیاز، پروانه اشتغال به کار صادر می‌شود و این افراد می‌توانند فعالیت رسمی خود را آغاز کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز