خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار مازندران خبرداد:

وجود ۲۰۱۵ پروژه نیمه تمام در مازندران / اعتبار مورد نیاز ۱۰ هزار میلیارد ریال

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۹۳

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار مازندران از وجود ۲۰۱۵ پروژه نیمه تمام در استان مازندران خبرداد.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار مازندران گفت: کل اعتبارات عمرانی استان در سال ۱۳۹۱ مبلغ ۵۷۶۸ میلیارد ریال بود که ۲۶۴۸ میلیارد ریال معادل ۴۶ درصد تخصیص یافته است.

به گزارش ایلنا از ساری، علی احسانی بیان داشت: با این مبلغ اعتبار ۳۹۸۲ پروژه توسط ۱۱۱ دستگاه اجرایی به مرحله اجراء در آمده است.

وی افزود: ۲۰۱۵ پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد که اعتبار مورد نیاز برای آن‌ها بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد ریال پیش بینی شده است.

احسانی با اشاره به اینکه ۳۰ درصد پروژه‌ها به تعداد ۱۰۴۰ پروژه دارای پیشرفت فیزیکی ۰ تا ۲۵ درصد می‌باشند، اظهار داشت: ۲۱ درصد پروژه‌ها به تعداد ۷۳۸ پروژه از پیشرفت فیزیکی ۲۵ تا ۵۰ درصد برخوردار هستند.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه ۶۸۰ پروژه یعنی معادل ۲۰ درصد پروژه‌های نیمه تمام استان، دارای پیشرفت فیزیکی ۵۰ تا ۷۵ درصد می‌باشند، تصریح کرد: ۲۹ درصد پروژه‌ها نیز که ۹۹۲ مورد می‌باشند، پیشرفتی بین ۷۵ تا ۱۰۰ درصد دارند.

وی ادامه داد: شهرستانهای ساری، بابل و آمل به ترتیب ۱۱۴۰ میلیارد ریال، ۷۷۶ میلیارد ریال و ۷۲۲ میلیارد ریال بیشترین و شهرستانهای فریدونکنار و عباس آباد به ترتیب ۷۴ میلیارد ریال و ۱۲۳ میلیارد ریال کمترین پروژه‌های نیمه تمام را در استان دارا هستند.

علی احسانی هم چنین اظهار داشت: از ۳۵۸۱ پروژه در دست اجراء تعداد ۳۹۵ پروژه(۱۱ درصد) خاتمه یافته‌اند.
۴۸۴ پروژه(۵/۱۳ درصد) متوقف شده‌اند و ۳۲۷ پروژه(۲/۹ درصد) شروع نشده است و تعداد ۱۱۱ پروژه با(۱/۳ درصد) مربوط به مطالبات پیمانکاران می‌باشد که پرداخت شده است.

وی میانگین اجرای پروژه‌ها در استان را حدود ۶ سال ذکر کرد و گفت: بیشترین میانگین زمان اجرای پروژه بین دستگاه‌های اجرایی متعلق به آب منطقه‌ای، فرودگاه‌های استان، آب فاضلاب مازندران، شهرک صنعتی، میراثفرهنگی، نوسازی مدارس، شهرداری رامسر، شهرداری گتاب، شهرداری محمود آباد و شهرداری رستم کلا است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز