خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران:

دیزل سنگین ایران یک صنعت استراتژیک برای استان مازندران است

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۴۳

تمام توان استان باید برای شکل گیری افق‌های روشن و درخشان برای دیزل سنگین ایران بسیج شود. / دسا باید عضویت صندوق توسعه صنایع دریایی را برای برنامه‌های توسعه‌ای داشته باشد.

تمام توان استان باید برای شکل گیری افق‌های روشن و درخشان برای دیزل سنگین ایران بسیج شود.

به گزارش ایلنا از ساری، محمد محمد‌پور عمران در بازدید از شرکت دسا با بیان این مطلب اظهار داشت: در همین راستا برای حمایت و توسعه شرکت دیزل سنگین ایران(دسا) باید از ظرفیت‌های شورای عالی صنایع دریایی، صندوق توسعه صنایع دریایی و صندوق توسعه ملی استفاده مطلوب کرد.

وی افزود: دسا باید عضویت صندوق توسعه صنایع دریایی را برای برنامه‌های توسعه‌ای داشته باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران تصریح کرد: دیزل سنگین ایران یک صنعت استراتژیک برای استان است.

محمد‌پور با بیان اهمیت نخستین موتور دیزل سنگین ملی اظهار داشت: مقام معظم رهبری موتور ملی را نماد عزت کشور بر شمردند.

محمد‌پور با اشاره به ارتقاء توان موتورهای دسا، دریایی سازی آن‌ها و تامین قطعات و تجهیز اساسی موتورهای ناوگان دریایی اظهار داشت: از ظرفیت دسا باید در صنایع صیادی و سازندگان شناورهای صیادی و خدماتی جهت نوسازی و بروز رسانی شناورهای منطقه استفاده برد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران براجرای طرح توسعه شرکت دسا تاکید داشت و گفت: اجرای طرح‌های توسعه‌ای دیزل سنگین ایران در راستای ایجاد شهرک صنعتی تحقیقاتی نیرو و انرژی مازندران، توسعه ظرفیت تولید سالانه ۵۰۰ مگا وات موتور دیزل سنگین و ۲۰۰ مگا وات توربین بادی و اشتغال ۲۰۰۰ نفری مورد حمایت این سازمان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز