خبرگزاری کار ایران

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بهشهر خبرداد:

آموزش فنی و حرفه‌ای به سربازان نیروی انتظامی و سپاه ناحیه بهشهر

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۹۹۷

این آموزش ها شامل مجموعه آموزش های مهارتی است که به افراد در حین انجام خدمت سربازی ارائه می شود تا بتوانند شرایط احراز اولیه اشتغال را پس از دوران خدمت کسب کنند.

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بهشهر گفت: ۳۰ سرباز نیروی انتظامی و سپاه ناحیه بهشهر آموزش فنی و حرفه‌ای فرا گرفتند.

به گزارش ایلنا از بهشهر، علی مهدی‌پور افزود: براساس این آموزش‌ها، دو دوره آموزش فنی وحرفه‌ای در رشته نصب، فضای سبز و سیم کشی تجهیزات مدارهای الکتریکی ساختمان به سربازان آموزش داده شد.

وی اظهار داشت: به کارآموزان سرباز این دوره‌ها، پس از موفقیت در آزمون پایان دوره، گواهینامه مهارت با کد استاندارد بین المللی اعطا می‌شود.

مهدی‌پور با بیان اینکه یکی از علل بیکاری جوانان عدم مهارت شغلی آنان پس از گذراندن دوران خدمت سربازی است تصریح کرد: این آموزش‌ها شامل مجموعه آموزش‌های مهارتی است که به افراد در حین انجام خدمت سربازی ارائه می‌شود تا بتوانند شرایط احراز اولیه اشتغال را پس از دوران خدمت کسب کنند.

وی گفت: در این دوره آموزشی ۱۵ نفر ویژه سربازان نیروی انتظامی به مدت ۱۲۶ ساعت و رشته کارگر فضای سبز برای ۱۵ نفر از سربازان ناحیه مقاومت بسیج سپاه بهشهر به‌مدت ۱۲۴ ساعت برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز