خبرگزاری کار ایران

در جشنواره شعر طاهریون؛

شاعران مازندرانی به یاد سیده طاهره هاشمی شعر سرودند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۱۴۳

شاعران مازندرانی به یاد شهیده شاخص سال ۹۲ سیده طاهره هاشمی در جشنواره شب شعر طاهریون در آمل شعر سرودند.

شاعران مازندرانی با یاد شهیده شاخص سال۹۲ سیده طاهره هاشمی در جشنواره شب شعر طاهریون در آمل شعر سرودند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل در حاشیه این جشنواره در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه جشنواره شب شعر با حضور ۸۰ شاعر مازندرانی در سالن آمفی‌تئا‌تر ولی عصر(عج) آمل برگزار شد، یادآور شد: در این جشنواره ۲۰۰ آثار از شاعران مازندرانی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

محمد محمدی با اعلام اینکه از این شاعران ۲۰ آثار با مضمون شهدای انقلاب اسلامی و هشت دفاع مقدس از سوی دبیرخانه برگزیده شد، اذعان داشت: در پایان جشنواره شب شعر طاهریون به ۱۴نفر اول به دلیل داشتن سن ۱۴ سالگی سیدطاهره هاشمی و ۶نفر دوم با یاد و خاطره واقعه حماسه تاریخی ششم بهمن سال ۶۰ مورد تجلیل شدند.

وی در اشاره به برگزاری کنگره ملی شهیده شاخص سال ابراز داشت: این کنگره روز ۲۱ آذرماه سال‌جاری در دو بخش صبح و عصر در مجتمع فرهنگی و هنری اریکه آریایی شهرستان آمل به اجرا در می‌آید.

محمدی با تاکید براینکه در این روز تندیس شهیده شاخص سیده طاهره هاشمی در ورودی این شهر واقع در میدان امام حسین(ع) رونمایی می‌شود، اظهار داشت: همچنین کتاب زندگی‌نامه این شهیده شاخص از سوی سپاه پاسداران ۲۵کربلای مازندران در این کنگره پرده‌برداری خواهد شد.

دبیر ستاد کنگره ملی شهیده شاخص آمل خاطرنشان کرد: از سوی ستاد برگزاری این ستاد از سردار نقدی برای سخنرانی دعوت به‌عمل شده است.

به گفته وی کنگره ملی شهیده شاخص سیده طاهره هاشمی عصر‌‌ همان روز با عطرافشانی و غبارروبی مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی بر سر مزار این شهیده و پرده‌برداری از المان وی به پایان خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز