خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران خبرداد:

چالوس میزبان یادواره ۳۰۰ شهید فرهنگی استان مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۳۰

در راستای ارج نهادن به مقام والای شهیدان و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان، یادواره شهدای فرهنگی استان مازندران با حضور کلیه خانواده این شهدا در چالوس برگزار خواهد شد.

روز دوشنبه نهم دیماه ۹۲، شهرستان چالوس میزبان یادواره ۳۰۰ شهید فرهنگی استان مازندران خواهد بود.

به گزارش ایلنا از ساری، محمدعلی امیری مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت: در راستای ارج نهادن به مقام والای شهیدان و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان، یادواره شهدای فرهنگی استان مازندران با حضور کلیه خانواده این شهدا در چالوس برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم الگو برداری معلمین از اسوه‌های ایثار، شهدای فرهنگی تصریح کرد: با اهتمام مسئولین استانی و شهرستانی، روز دو شنبه نهم دیماه ۹۲، شهرستان چالوس مملو از اردتمندان آستان شهدا خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران با بیان اهمیت این یادواره و تاکید بر مشارکت همه دستگاه‌ها در این امر تصریح کرد: باید اطلاع رسانی و تبلیغات در سطح مناسبی انجام گیرد و از ظرفیت صدا و سیما و دیگر رسانه‌ها در این زمینه استفاده کرد.

وی با پراهمیت خواندن نقش فذهنگیان در ۸ سال دفاع مقدس، گفت: شهدای فرهنگی نمونه کامل و الگوی عملی در تقویت انقلاب اسلامی هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز