خبرگزاری کار ایران

۶ تا ۱۰ بهمن‌ماه در ساری؛

نمایشگاه صد آگهی مطبوعاتی دهه ۲۰ تا ۵۰ برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۰۹

نمایشگاه صد آگهی مطبوعاتی دهه ۲۰ تا ۵۰ با عنوان صد آگهی و صد خاطره در ساری برگزار می‌شود. / همایش مدیریت تبلیغات هم در حاشیه این نمایشگاه برگزار می‌شود.

دبیر همایش مدیریت تبلیغات، گفت: نمایشگاه صد آگهی مطبوعاتی دهه ۲۰ تا ۵۰ برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، علی فرح‌آبادی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: نمایشگاه صد آگهی مطبوعاتی دهه ۲۰ تا ۵۰ با عنوان صد آگهی و صد خاطره در ساری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه از ششم تا دهم بهمن‌ماه در ساری برگزار می‌شود، گفت: همایش مدیریت تبلیغات هم در حاشیه این نمایشگاه برگزار می‌شود.

فرح‌آبادی تصریح کرد: احساس نیاز به تولید آگهی و مجموعه آگهی‌های پیچیدهٔ تبلیغاتی از زمانی در کشور ما و دیگر کشورهای جهان به وجود آمد که تولیدکنندگان و صاحبان کارخانه‌ها به پیچیدگی روند شهرنشینی و جریانات طبقات مختلف اجتماعی پی بردند.

وی ادامه داد: ‌ تولید کالای مشابه هم باعثرقابت سنگینی بین صاحبان کالا شد.

دبیر همایش مدیریت تبلیغات گفت: این رقابت باعثمی‌شد که صاحبان سرمایه و کالا به فکر فروش هرچه بیشتر محصولات خود باشند و در این راستا تبلیغات هم پیشرفت قابل ملاحظه‌ای کرد.

فرح‌آبادی با اشاره به اینکه در برگزار این نمایشگاه، عکس‌هایی از کتابی با همین عنوان، به نمایش درمی‌آید، تصریح کرد: کتاب «صدآگهی مطبوعاتی دهه ۲۰ تا ۵۰» از انتشارات ایده خلاقیت است و در بخش‌هایی از این کتاب به محدودیت جراید در عصر پهلوی اول، روزنامه اطلاعات گشایشی در ارتباطات نوین، از نیازمندی‌ها تا آگهی، از آگاهی تا آگهی، تبلیغات پس از مصدق و ملی شدن نفت و… پرداخته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز