خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جدید شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری خبر داد:

توزیع روزانه ۶ میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی در ساری

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۴۷

هر روز ۲۵۰ نفت کش وظیفه توزیع فرآورده های نفتی منطقه ساری را برعهده دارند. / حدود ۵۰۰ پرسنل در شرکت فرآورده های نفتی منطقه ساری مشغول به کار هستند.

حسینعلی طالبی، مدیرعامل جدید شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری در مراسم تودیع خود با بیان اینکه روزانه ۶ میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی توزیع می‌کنیم، گفت: هر روز ۲۵۰ نفت کش وظیفه توزیع فرآورده‌های نفتی منطقه ساری را برعهده دارند.

به گزارش ایلنا، وی افزود: حدود ۵۰۰ پرسنل رسمی، کارمندی و پیمانکاری در شرکت فرآورده‌های نفتی منطقه ساری مشغول به کار هستند.

طالبی از وجود چهار مخزن کروی گاز مایع با ظرفیت شش هزار تن در منطقه ساری خبر داد و گفت: برای ذخیره سازی فرآورده‌های نفتی انبار تدارکاتی بکارگیری می‌شود.

وی همچنین، مصرف روزانه نیروگاه نکا به نفت کوره را پنج میلیون لیتر اعلام کرد.

وی از کارکنان شرکت نفت منطقه ساری بعنوان افرادی متعهد و تخصص نام بردو تصریح نمود: حجم وسیع عملیات این منطقه و بروز کمترین مشکل و حادثه نشان دهنده صحت ادعایم است.

طالبی احترام به همکاران و ارباب رجوع از وظایف ذاتی خود عنوان کردو گفت: این موقعیت فرصتی برای خدمت است نه فرصتی برای ابراز وجود و باید از این موقعیت برای رفع مشکلات مردم استفاده کافی را ببریم.

مدیرعامل جدید شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: هر سنگری می‌تواند سنگر خدمت باشد، مهم این است که در سنگر مسئولیت راه را گم نکنیم و به بیراهه نرویم.

وی بر شایسته سالاری و توجه به همکاران شرکت نفت منطقه ساری تاکید کردو افزود: مدافع حقوق مادی و معنوی همه کارکنان هستم.

طالبی ادامه داد: مدیریت اصلاح و دستگیری را در سرلوحه کار داریم و به مدیریت مچ‌گیری اعتقادی نداریم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: انشااله بتوانیم گامی در جهت جهاد اقتصادی که دغدغه مقام معظم رهبری است برداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز