خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای شماره ۲ ساری:

رشد علمی ایران ۱۱ برابر نرم جهانی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۵۰

علم را باید به صورت پژوهش در بیاوریم تا بتوانیم به موفقیت و جایگاه واقعی برسیم. / علم باید بروز پیدا کند و مردم در جریان این پیشرفت باشند.

نجفی، رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای شماره ۲ ساری، در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاورهای این دانشگاه با گرامی داشت هفته پژوهش گفت: امروزه علوم فرا‌تر از مرز‌ها قوم گذاشته است.

به گزارش ایلنا، وی امر پژو هش را در کشور بسیار مهم دانست و افزود: علم را باید به صورت پژوهش در بیاوریم تا بتوانیم به موفقیت و جایگاه واقعی برسیم.

نجفی با اشاره به اینکه در قرآن هم موضوع پژوهش مطرح شده تصریح نمود: امروز جنبش علمی در کشور خصوصاً دهه‌های اخیر پا گرفته است.

وی رشد علمی کشور ایران را ۱۱ برابر نرم جهانی عنوان کرد و گفت: این امر نشان دهنده جهش فکری است.

نجفی در ادامه پژوهش در کشور را یکی از دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری خوانده و خاظر نشان کرد: پژو هشگران در حوزه پژو هش باید دو چیز را مد نظرداشته باشند اول اینکه به این حوزه مانند عرصه جهادی مستمر نگاه کنند، اگر جهاد دیروز نوع دیگری بود امروز تغیرکرده است.

وی ادامه داد: حالا که در عرصه جهادی قدم می‌گذاریم باید پژوهش را اجرایی کنیم تا علم بروز پیدا کند.

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای شماره ۲ ساری با بیان اینکه مردم باید همیشه پیشرفت علم را در زندگیشان لمس کنند تصریح نمود: علم باید بروز پیدا کند و مردم در جریان این پیشرفت باشند.

وی دومین چیزی که پژو هشگران باید آن را در الویت قرار دهند شناخت و بررسی نیاز‌ها و اولویت‌های جامعه عنوان کرد و خاطر نشان کرد: شاید منابع اعتباری اجازه پژوهش در همه حوزه‌ها را به به پژوهشگر ندهد بنابراین باید الویت‌ها بررسی شود و آثارش در زندگی مردم بروز پیدا کند.

نجفی در پایان گفت: مسئولین با کمک و ایجاد انگیزه به دانشجویان خصوصاً پژوهشگران را برای آبادانی و پیشرفت هر چه بیشتر ایران اسلامی یاری دهند.

لازم به ذکر است نمایشگاه دستاوردهای توانمندی‌های علمی اساتید و دانشجویان این دانشکده از ۲۳ تا ۲۶ آذر از ساعت۹ صبح لغایت ۱۶عصر در محل سالن آمفی تئا‌تر شهید هادی باغبانی حوزه هنری مازندران دایر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز