خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران:

روند توسعه زیرساخت‌های مازندران باید شتاب یابد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۵۱۹

برای رفع مشکلات شهرهای استان، آماده همکاری کامل با اعضای شوراهای اسلامی شهرها هستیم و یقینا در کنار یکدیگر می‌توانیم موانع و مشکلات را برطرف کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، گفت: روند توسعه زیرساخت‌های مازندران باید شتاب یابد.

به گزارش ایلنا از ساری، علی نبیان در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار بابل با اشاره به اینکه با بحث‌های حاشیه‌ای شهر‌ها توسعه پیدا نخواهند کرد، بیان کرد: برای رفع مشکلات شهرهای استان بویژه شهرهای بزرگ مازندران، آماده همکاری کامل با اعضای شوراهای اسلامی شهر‌ها هستیم ویقینا درکنار یکدیگر می‌توانیم موانع و مشکلات را برطرف کنیم.

نبیان مشکل زباله و ترافیک را از جمله معضلات مهم دراستان بیان کرد و یادآورشد: برای رفع این مشکلات آماده همکاری با شورای اسلامی شهر‌ها هستیم وطرح‌هایی را نیز پیش بینی کرده‌ایم.

وی با تاکید بر استفاده از تجربیات ارزشمند گذشته، خاطر نشان ساخت: روند توسعه زیرساخت‌های مازندران باید شتاب یابد.

نبیان ادامه داد: لازم است با وفاق، اتحاد، همدلی و همراهی مشکلات استان را در راستای توسعه همه جانبه حل کنیم.

در این جلسه هم چنین عسکری شهرداربابل، جعفر واثقی، رییس کمیسیون طرح ریزی شورای اسلامی شهربابل، علی نیا، رییس شورای اسلامی شهرستان بابل، جعفر آقاجان‌پور، رییس کمیسیون برنامه و بودجه، امورحقوقی و قراردادهای شورای اسلامی شهربابل، فرامرزابوالحسنی، رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهربابل، احمدزاده عالمی، رییس کمیسیون ساختمانی شورای اسلامی بابل و جواد خانپور، رییس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهربابل به بیان دیدگاه‌های و نقطه نظرات خود پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز