خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه و منابع انسانی استانداری مازندران:

استمرار روحیه دگرخواهی موجب تدوام انقلاب اسلامی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۶۹۲

بزرگترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی شهدا هستند که باید در جهت تکریم و تجلیل آنها گام موثری برداشت.

معاون توسعه و منابع انسانی استانداری مازندران مطرح کرد: استمرار روحیه دگرخواهی موجب تدوام انقلاب اسلامی می‌شود.

به گزارش ایلنا از آمل، حسن خیریان‌پور در نخستین یادواره شهدای شهرداری‌های مازندران به میزبانی آمل در حسینیه لاله‌های زهرایی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی موجب تحولات شگرفی در نظام جمهوری شده است، یادآور شد: یکی از تحول شگرف این انقلاب احیای روحیه دگرخواهی و ایثارگری در ملت ایران بوده است.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا در هدف احیا ایثارگری و دگرخواهی نقش اساسی دارد، افزود: بزرگترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی شهدا هستند که باید در جهت تکریم و تجلیل آنها گام موثری برداشت.

خیریان‌پور با تاکید براینکه ملت ما به تقویت این ایثاگری و شهادت نیاز دارد، اظهار داشت: مسلمانان به جهان آخرت اعتقاد دارند و کامل شدن انسان در دنیای دیگر را باور دارند.

معاون مدیریت توسعه و منابع انسانی استانداری مازندران با اعلام اینکه روحیه دگرخواهی در کشور ما بیش از دیگر ملت‌ها وجود دارد، اذعان داشت: در تداوم انقلاب اسلامی باید روحیه دگرخواهی استمرار پیدا کند.

وی بااشاره به اینکه برگزاری مراسمات و یادواره‌های شهدا فرهنگ ایثار، شهادت و دگرخواهی به نسل جوان را گسترش دهند، ابراز داشت: با تکرار این مراسمات می‌توان این فرهنگ را در کشور نهادینه کرد.

به گزارش ایلنا: در پایان این یادواره از خانواده‌های ۳۱ شهید شهرداری‌های مازندران تکریم به عمل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز