خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

امروزه باید به دنبال تولیدات صادرات محور باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۱۰

استاندار مازندران گفت: با تاکیدات مقام معظم رهبری ما امروزه باید به دنبال تولیدات صادرات محور باشیم.

استاندار مازندران گفت: با تاکیدات مقام معظم رهبری ما امروزه باید به دنبال تولیدات صادرات محور باشیم.

به گزارش ایلنا از آمل، ربیع فلاح جلودار در حاشیه بازدید از شرکت کاله مازندران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شرکت لبنیات کاله را یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدس لبنیات در سطح کشور و خاورمیانه است، یادآور شد: این استان مفتخر است که شروع مدیریت این واحد صنعتی از آمل شکل گرفته و به سایر استان‌ها وسعت یافته به طوری که امروز این شرکت به کشورهای اروپایی صادرات دارد.

وی با بیان اینکه با تاکیدات مقام معظم رهبری ما امروزه باید به دنبال تولیدات صادرات محور باشیم، اظهار داشت: مدیریت کاله با توجه به تعصب نسبت به کشوردارند در این زمینه کارهای ارزشمندی انجام داده است.

فلاح با اشاره به اینکه با توجه به تولید لبنی در این واحد صنعتی بر خود وظیفه دانستیم از این شرکت صادراتی بازدید کرده و از نزدیک با مشکلات آن آشنا شویم تا پیگیری‌های لازم انجام گیرد، ابراز داشت: البته با وجود مشکلات موجود در کشور و در بحثاشتغال در استان لازم است مسائل مربوط به این واحد صنعتی بررسی شود و به مباحثتوسعه‌ای این شرکت در مازندران مورد بررسی قرار گیرد.

استاندار مازندران تاکید کرد: جهت حمایت و پشتیبانی از این شرکت بزرگ کمیته‌ای ویژه درباره توسعه تولیدات و اشتغال در این واحد صنعتی تشکیل می‌شودتا مستیل و مواردی که در محور لبنیات استان و خاورمیانه وجود دارد، مورد بررسی قرار گیرد.

فلاح با بیان اینکه برای افزایش ظرفیت تولیدات شرکت کاله برای برآورد نیازهای اولیه این واحد صنعتی برنامه‌ریزی صورت خواهد گرفت، تصریح کرد: باید در این راستا تلاش کرد تا این واحد تولیدی با ظرفیت اصلی به تولید بپردازد.

وی با اعلام اینکه شرکت لبنیات کاله مازندران یکی از افتخارات تولیدی این استان است، بیان داشت: برای ظرفیت‌سازی این تولیدات نیاز به پشتیبانی است و برای بسته‌بندی و فرایند تولیدی به ارز و تسهیلات و موارد مختلف دیگر احتیاج است که در این امر باید کمک‌هایی به این شرکت صورت گیرد.

به گزارش ایلنا: در پایان بازدید استاندارمازندران از شرکت صنعتی فرآورده‌های لبنی کاله مازندران به همراه جمعی از مدیران کل استان مرتبط با واحدهای صنعتی با عوامل این واحد تولیدی نشست محرمانه‌ای داشتند و خبرنگاران را به مدت ۴۵ دقیقه پشت‌ها درهای بسته نگه داشتند پس از آن استاندار مازندران طی زمان کوتاهی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز