خبرگزاری کار ایران

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران خبرداد:

آغاز سومین جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۶۸

هدف از برگزاری جشنواره نوجوان سالم تقویت و تعمیق باور های دینی و مذهبی درکاهش آسیب های اجتماعی نوجوانان برای ترویج زندگی سالم است.

سال تحصیلی ۹۳-۹۲ سومین جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم همانند سال قبل در حال اجراست و دانش آموزان می‌توانند حضور فعال در بخش‌های(مقاله، نقاشی، عکس، فیلم کوتاه و روزنامه دیواری) داشته باشند.

به گزارش ایلنا از ساری، سید علی ساداتی گفت: دانش آموزان مازندرانی ۵ رتبه بر‌تر و برگزیده کشوری دومین جشنواره ملی نوجوان سالم را کسب کردند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران بیان داشت: دومین جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم در سال تحصیلی ۹۲-۹۱ بیش از ۵۱۲ نفر شرکت کننده و ۳۶۷ اثر در قالب مقاله، نقاشی و فیلم کوتاه به دبیر خانه استانی ارسال که در ‌‌نهایت ۲۸ نفر برگزیده استانی انتخاب شدند.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری جشنواره نوجوان سالم تقویت و تعمیق باور‌های دینی و مذهبی درکاهش آسیب‌های اجتماعی نوجوانان، ایجاد مصونیت اخلاقی و روانی و توانمند سازی، ظرفیت سازی و جلب مشارکت دانش آموزان برای ترویج زندگی سالم است.

ساداتی با تاکید بر اینکه ۲۸ نفر بر‌تر طرحشان به دبیرخانه جشنواره ملی ارسال گردید که پس از مرحله نهایی داوری ۵ نفر موفق به کسب رتبه بر‌تر و برگزیده کشوری شدند.

وی در پایان گفت: سال تحصیلی ۹۳-۹۲ هم سومین جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم همانند سال قبل در حال اجراست و دانش آموزان می‌توانند حضور فعال در بخش‌های(مقاله، نقاشی، عکس، فیلم کوتاه و روزنامه دیواری) داشته باشند.

ساداتی خاطرنشان کرد: همکاران محترم می‌توانند در بخش مقاله در سومین جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم شرکت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز