خبرگزاری کار ایران

برای سومین سال متوالی؛

دانش آموزان مازندرانی میدان دار عزاداری در اربعین حسینی(ع) خواهند بود

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۶۲

مراسم دسته روی اربعین حسینی ساعت ۹ صبح فردا یکشنبه در سراسر استان مازندران برگزار خواهد بود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران گفت: مراسم دسته روی اربعین حسینی ساعت ۹ صبح فردا یکشنبه در سراسر استان مازندران برگزار خواهد بود.

به گزارش ایلنا از ساری، حسین کمالی در جلسه ستاد برگزاری مراسم دسته روی دانش آموزان در اربعین حسینی، به اهداف قیام امام حسین(ع) اشاره کرد و گفت: صحنه کربلا نمادی از ولایت پذیری و تجسم واقعی عشق به امام حسین(ع) بود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران افزود: دانش آموزان مازندرانی همچون گذشته، میدان دار عزاداری در اربعین حسینی(ع) خواهند بود.

وی اظهار داشت: برگزاری این گونه مراسم مذهبی در سطح مدارس به یقین تاثیر عمیقی بر روحیه معنوی دانش آموزان دارد و آنان را در مقابل تهدیدهای دشمن بیمه می‌کند.

کمالی ضمن تقدیر از مدیران مدارس در شکل گیری هیات‌های مذهبی دانش آموزی گفت: مراسم دسته روی اربعین حسینی ساعت ۹ صبح فردا یک شنبه در سراسر استان مازندران برگزار خواهد شد و در مرکز استان نیز دسته روی از جلوی سازمان دانش آموزی استان آغاز و تا صحن امامزاده یحیی ساری ادامه خواهد یافت.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران خاطر نشان کرد: مکتب اهل بیت مکتب تربیت کننده است و به طریق اولی عزاداری برای حضرت ابا عبدالله(ع) سازنده است و مصداق بارز آن انقلاب ما و جوانان آن است که جهان را معطوف به خود کرده است.

وی با گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان دانش آموز و فرهنگی، عزت امروز مردم و کشور را مرهون ایثار آنان توصیف کرد و تصریح کرد: توجه جوانان و نوجوانان دانش آموز در این عزاداری هنر خود را عرضه خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز