خبرگزاری کار ایران

بازدید هیات قزاقستانی از بندر امیرآباد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۴۰

در راستای توسعه همکاری تجاری بین کشورهای حاشیه دریای خزر هیاتی متشکل از مدیران و سرمایه گذاران قزاقستانی از بندر امیرآباد بازدید کردند.

در راستای توسعه همکاری تجاری بین کشورهای حاشیه دریای خزر و با تلاش‌های صورت گرفته توسط اتاق بازرگانی استان مازندران، هیاتی متشکل از مدیران و سرمایه گذاران قزاقستانی از بندر امیرآباد بازدید کردند.

به گزارش ایلنا از ساری، سید علی نعیمی مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد در این جلسه با بیان اهمیت ارتباط موثر اقتصادی بین کشورهای همسایه دریای خزر، بندر امیرآباد را سرشار از پتانسل‌های سرمایه گذاری دانست و با اشاره به طرف‌های خارجی سرمایه گذار در بنادر امیرآباد، امنیت اقتصادی و تجهیزات به روز و رعایت استانداردهای ایمنی و زیست محیطی این منطقه را در حد بسیار بالایی توصیف کرد.

وی با اشاره به تکمیل اسکله رو - رو ریلی گفت: امیدواریم در سال آینده با آغاز بهره برداری از این پروژه بسیار با اهمیت، روند رو به رشد توان عملیاتی این بندر را بیش از پیش سرعت دهیم.

نعیمی با اشاره به آمار تخلیه و بارگیری سال گذشته، بنادر کشور قزاقستان را یکی از پر ارتباط‌ترین بنادر با بندر امیرآباد دانست.

در ادامه آلنوف کوانیشک نماینده استانداری و رییس اتاق بازرگانی مانگستائو قزاقستان، با اذعان به رشد بسیار بالای بندر امیرآباد در سال‌های اخیر، گفت: معمولا بنادر هر کشور آیینه‌ای است که وضعیت آن کشور را نشان می‌دهد و بندر امیرآباد با بهره گیری از سطح بالای تکنولوژی و امکانات و گواهینامه‌های بین المللی نشانگر ثبات و دیدگاه بسیار خوب مدیران آن است.

در ادامه و ضمن بازدید می‌دانی از محوطه‌های بندری و اسکله‌ها، دو طرف برای همکاری‌های بیشتر به توافقاتی دست یافتند که تکمیل آن‌ها به جلسات آتی و برنامه ریزی‌های اتاق بازرگانی موکول شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز