خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه‌ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خبرداد:

بررسی پرونده ۱۵ قرارداد راکد در شهرک‌های صنعتی مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۲۸

پرونده ۱۵ قرارداد راکد و بدهکار که در گذشته با دریافت زمین با توجه به اخطارها و تماس‌های مکرر شرکت، نسبت به اجرای طرح هیچ‌گونه اقدامی نکردند بررسی شد.

معاون برنامه‌ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: پرونده ۱۵ قرارداد راکد و بدهکار که در گذشته با دریافت زمین با توجه به اخطار‌ها و تماس‌های مکرر شرکت، نسبت به اجرای طرح هیچ‌گونه اقدامی نکردند بررسی شد.

به گزارش ایلنا از ساری، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، محمد عمرانی‌راد بیان داشت: جلسه داوری برخی موارد مشترک با حضور نماینده سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، مدیر حقوقی شرکت و جمعی از طرفین قرارداد با شرکت شهرک‌های صنعتی برگزار شد.

معاون برنامه‌ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: در این جلسه پرونده ۱۵ قرارداد راکد و بدهکار که در گذشته با دریافت زمین با توجه به اخطار‌ها و تماس‌های مکرر شرکت، نسبت به اجرای طرح هیچ‌گونه اقدامی نکردند در دستور کار قرار گرفت.

عمرانی‌راد اظهار داشت: با بررسی و رسیدگی به ۱۵ پرونده در جلسه داوری، ۶ مورد منجر به فسخ قطعی شده و ۶ مورد منجر به اخذ تعهد اجرای طرح در زمان‌بندی مشخص شد همچنین دو مورد منجر به رأی خاص و یک مورد نیز منجر به فسخ مشروط شد.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری جلسات داوری بررسی مسائل، مشکلات و فراهم‌سازی بستر برای ورود سرمایه‌گذاران جدید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز